A doua scrisoare publica a Mihaelei Radulescu

In urma unei altercatii pe care Mihaela Radulescu a avut-o vineri seara cu o echipa de jurnalisti ai cotidianului "Libertatea", in parcarea blocului in care locuieste Dani Otil, vedeta a depus plangere la politie, acuzandu-i pe ziaristi ca i-au pus viata in pericol.

In urma unei altercatii pe care Mihaela Radulescu a avut-o vineri seara cu o echipa de jurnalisti ai cotidianului "Libertatea", in parcarea blocului in care locuieste Dani Otil, vedeta a depus plangere la politie, acuzandu-i pe ziaristi ca i-au pus viata in pericol.

Cu doar cateva ore mai devreme, intr-un interviu dat Antenei 1, Elan Schwartzenberg ii transmitea Mihaelei "sa aduca de urgenta copilul la Snagov". Omul de afaceri spusese si ca Mihaela a inceput campania mediatica pentru ca nu a mai primit-o inapoi, atunci cand ea a vrut sa se intoarca la el "de la Dani". 

Sambata dimineata, vedeta a trimis presei o a doua scrisoare, in care explica ceea ce s-a intamplat cu o seara inainte, dar si acuzatiile care i-au fost aduse ulterior de jurnalistii de la "Libertatea". 

Redam mai jos, in intregime, cea de-a doua scrisoare a Mihaelei Radulescu:


"Vineri seara, in Bucuresti, o femeie cunoscuta din Romania, urmarita agresiv de cateva masini de paparazzi de zile in sir, este haituita intr-o parcare. Fotograful de la Ringier, adica 'Libertatea', se da jos din masina si alearga dupa masina in care femeia se afla la volan, in mers.

Ii sare in fata masinii, ii lipeste aparatul ba de parbriz, ba de geamul lateral, facandu-i incontinuu poze cu blitzul care o impiedica sa mai vada ceva.

Pe punctul de a pierde controlul volanului, femeia franeaza brusc si se da jos din masina, hotarata sa-si faca dreptate. I-a strigat de doua ori fotografului sa inceteze, acesta n-a inteles si femeia a inceput sa alerge dupa el, ca sa afle cine o urmareste cu atata agresivitate, cine ii pune viata in pericol si, mai ales, pentru ce. Dar, pericolul de-abia de-aici incepe. Femeia alearga dupa fotograf, dar soferul masinii cu care venise fotograful, tot cu un ecuson de Ringier la gat, incepe s-o alerge pe femeie cu masina, blocandu-i calea spre fotograf.

Repet si reformulez, ca sa vizualizati bine secventa - botul unei Dacii, cu un sofer angajat Ringier, in varsta de cam 60 de ani, o atinge si-o blocheaza pe femeie.

Din fericire si pentru ca ea s-a ferit la timp, el nu-i striveste picioarele si nici nu-i ia viata. Femeia vede geanta fotografului pe jos, caci acesta o scapase in fuga, o ia. Tremurand si incercand din rasputeri sa-si mentina calmul, se lupta cu soferul angajat Ringier pentru a-l retine pana vine Politia, caci acesta, ca si fotograful, vroia sa fuga. Femeia, singura, reuseste sa-i smulga cheile din contact, desi e tinuta agresiv de mana de soferul criminal.  Reuseste sa-si sune barbatul, tot o persoana cunoscuta, sa cheme Politia si presa.

Ii trebuie minute in sir sa-si revina, sa-si recapete echilibrul, tocmai fusese alergata de o masina care i-ar fi putut curma viata sau i-ar fi putut produce grave vatamari corporale.

Tocmai se luptase cu un barbat mult mai masiv ca ea. Tocmai alergase dupa un fotograf care i-a pus viata in pericol in timp ce conducea... 

Peste 15 minute. 

Aceeasi parcare, dar plina de martori, Politie, presa. Sosesc rapid alti angajati Ringier, aceiasi pe care mai tarziu ii veti regasi la OTV, povestind cu  lux de amanunte ceva ce... ei nu au vazut, deoarece nu au venit decat la jumatate de ora de la incident. Aceiasi "jurnalisti" de la 'Libertatea', trustul elvetian Ringier, i se adreseaza femeii in cei mai golanesti termeni cu putinta, dialog surprins si de camerele tv si relatat de Antena 1, Antena 3 , Realitatea TV si OTV.

15 Martie 2009
 

Comentarii (39)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • IOANA pe 23 Mar 2009, 15:47
    Mihaela, poti da mai mult...

    Mihaela Radulescu, a trecut vremea cand te consideram exemplu.Revino-ti! Daca mai ai putin selv respect dispari din tabloide, macar pana te dumiresti cu privire la propriul drum de urmat, ia-ti un psiholog, salveaza-te! Te-am admirat, poti da mai mult,ce Dumnezeu!?nU ASTEPTA LA MANA PUBLICULUI!

    0
    1

  • pantera_dacs pe 23 Mar 2009, 15:28
    A doua scrisoare a Mihaelei

    Si aceasta scrisoare e patetica si neconvingatoare.Oare ce cautau acei paparazzi in parcare, ca doar veneau de la un tabloid de scandal, se intreaba retoric vedeta tv.?Pana mai ieri se simtea adulata si rasvatata acelorasi tabloide.Ce sa caute si ei, deh, sa-si indeplineasca atributiile de serviciu, ce altceva, Mihaela Radulescu?!

    0
    1

  • VALIA pe 20 Mar 2009, 22:04
    PENTRU DOREL

    Daca erai si tu milionar nu mai erai de aceeasi parere.De ce indemni pe alti sa o ajute si nu o ajuti tu?Asta este viata ,daca nu a fost multumita cu un sot milionar$,sa isi vanda un ceas si sa isi cumpere o ,,bujdula''ca ea are nevoie de dragoste nu de bani.Poate puneti mana de la mana (tu si Dani)si ii cumparati ceva din mila!(CASA)Ca alti oameni cu adevarat sarmani si bolnavi nu sunt auziti cand cer ajutor!!!!!!!!O compatimiti pe ,,SARMANA ASTA ''

    0
    1

  • valeria pe 20 Mar 2009, 21:32
    ce penala!

    Ce scenariu ieftin!Tu ce scoala ai draguto?Scuze ,nu mai esti,, dama de companie''!Sa zici mersi ca l-ai gasit pe fraierul de barbatatau si mai ai cu ce sa-ti faci publicitate ieftina.(cum esti si tu ,dealtfel)RUSINE !

    0
    1

  • DRAGAICA pe 20 Mar 2009, 08:43
    FEMEIE, DEJA ESTI PENIBILA ....

    ....CU ATATA SCANDAL SI AUTOVICTIMIZARE ! NU STIU CE A FACUT BARBATUL TAU, DAR NICI NU MA INTERESEAZA! INSA TU, DIN MOMENTUL IN CARE RELATIA TA CU DANI OTIL A DEVENIT SUBIECT DE DISCUTIE "PRIN ORAS", AI LUAT ASUPRA TA TOATE VINELE POSIBILE ATAT FATA DE COPILUL, CAT SI FATA DE TATAL COPILULUI TAU ! DE LA PLECAREA LUI ELAN (EMILIAN) DE ACASA - DUMNEZEU STIE DIN CE PRICINI - AI SI DAT BUZNA IN PATUL PUSTIULUI ACELA, DANI ! PAI, ASA SUFERA O FEMEIE PARASITA ? IN ASA FEL SE COMPORTA O MAMA RESPONSABILA ? SAU SI ASTA FACE PARTE DIN SCENARIUL ...."TREBUIE SA-MI SALVEZ BARBATUL, CARE, ACUM ARE PROBLEME ...." CHIAR PROSTI NU SUNTEM ! IAR ACEST ELAN (EMILIAN) - INTERESANT NUME PENTRU UN EVREU - NU SE AFLA IN ROMANIA DOAR PENTRU "AFACERI COMERCIALE", PUR SI SIMPLU ! NU ESTI GENUL DE FEMEIE CARE SA SE ARUNCE INTR-O RELATIE SI O CASATORIE, ASA, DIN PASIUNE, FARA UN PROCENT SUBSTANTIAL DIN ...."AFACERE" ! IN DEFINITIV, IN INCIDENTUL ACELA CU ZIARISTII, PUTEAI STA BLAND IN MASINA, TE "POZAU" IN POZITIA SEZAND, O DATA, DE DOUA ORI, DE....DOUAZECI DE ORI SI PLECAU ! A DOUA ZI, PUTEAI MERGE LA TRIBUNAL SI SOLICITAI ORDIN DE RESTRICTIE PENTRU TOATE PUBLICATIILE CARE TE DERANJEAZA, CA ASA-I INTR-UN STAT CIVILIZAT ! DAR NU, TREBUIA SA ALERGI CA BEZMETICA PE STRAZI, SA TE BATI CU EI, SA FACI SCANDAL, SA FI "BAGATA IN SEAMA", SA TE "VICTIMIZEZI" ! DOAR TU STII IN CE SCOP SI PE "SCENARIUL CUI".....DACA TE STIAI ASA AVENTUROASA SI INSTABILA PSIHIC, NU TREBUIA SA ...FACI UN COPIL, SA-I CHINUI SUFLETELUL SI COPILARIA ! ESTI NEBUNA, FEMEIE, SI PENIBILA !

    0
    1

  • Violeta pe 19 Mar 2009, 15:36
    cu drag

    Si eu o sustin pe Mihaela. Si eu sunt una dintre femeile din Romania abuzate psihologic de un primitiv "innobilat" de o pozitie sociala data de avere (bani), care i-a stins simtirea omeneasca si gandirea lucida. Fruntea sus si lupta pana la capat, Mihaela! Ayan va sta cu tine, nu te indoi ca Bunul Dumnezeu va hotara altfel... Fostul tau sot nici nu este un om de afaceri, ci doar un om care face combinatii. Dizgratios! L-am vazut de curand cum da un interviu la ziarul serios (cica!) Capital, vrand sa-si spele imaginea. Mai mult decat fapul ca este un bisnitar, un om fals care gesticuleaza excesiv, nu reiese, oricat de bine pozeza! Suuces, Mihaela!

    1
    0

  • andreea m. pe 18 Mar 2009, 19:13
    pt mia si mihaela

    Bravo. O sustin pe Mihaela si e bine ca s-a gandit la CEDO. Acolo in mod sigur i se va face dreptate. Este caz juridic de incalcare a drepturilor omului.

    1
    0

  • mari pe 18 Mar 2009, 17:34
    Mihaela?

    La varsta ei, Mihaela incearca sa faca concurenta fetelor de 20-25 de ani. Prin modul cum se imbraca, cum se comporta. Asa nu-si poate educa fiul. N-are ce exemplu sa-i dea. Sa umble din loc in loc ca ea? Cred ca se foloseste de copil ca de o moneda de schimb. Nu vrea bani? Texte! De ce nu mai locuieste in casa in care a stat pana acum? Fiindca Elan nu vrea ca fiul lui sa-si petreaca zilele cu iubitii Mihaelei? Ii dau dreptate omului. Decat cu o mama fluturas, mai bine crescut de bona si langa tata. Nu m-am numarat niciodata printre fanii Mihaelei, insa acum si mai putin. N-o consider un bun exemplu. Emisiunea ei se numeste: Duminica in familie? Care familie?

    0
    1

  • gogutzu pe 18 Mar 2009, 16:21
    ptr andreea

    mai andreea,dar tu esti cumva vreun travestit si (ANDREEA) este numele tau de scena.k eu din ce am vazut in comentariul tau de mai sus,toate femeile sunt proaste pt tine.poate ai dreptate,dar este penibil sa vezi cum o femeie se autoproclama proasta.sunt un barbat care intotdeauna a crezut k femeile au o inteligenta aparte,incep sa am dubii in aceasta privinta dupa cmentariul facut de tine.imi cer scuze celor care sunt si stiu k sunt destepte,si-si poarta cu demnitate denumirea DE FEMEI DESTEPTE.apropo,ai mama?

    0
    0

  • simona pe 18 Mar 2009, 16:11
    ptr andreea

    muta-te in alta tara cu ideile tale cu tot ,mi-e rusine sa cred ca sunt conationala cu tine

    0
    0

  • ella pe 18 Mar 2009, 10:29
    A doua scrisoare publica a Mihaelei

    Stiti ceva femeilor care postati pe-aici , ca doamne nu puteti fi numite. Daca asta stiti sa spuneti ca aceasta persoana trebuie lasata in pace si ca e viata ei si ca lalala si lalala atunci sunteti de mai mare jena. Cine naiba s-a bagat in viata ei? Cine a venit cu gura mare? Cine a facut si face circ? Cine a strigat in gura mare "Sariti" si mai ales cine si-a expus copilul la tot circul asta? Femeie puternica ziceti ? Halal sa va fie! O femeie puternica si o mama buna nu si-ar folosi copilul ca moneda de schimb sau obiect de santaj. Nici macar nu va duce mintea aia scurta pe unele dintre voi! Auzi, e viata ei! Pai cine papucii mei si-a expus-o criticii tuturor? Da gaste fara minte mai sunteti. Una stiti , una spuneti : sa faca ce vrea muschii ei ca-i Raduleasca si i se permite orice. Pana si mahalaua care-o face e tot "un merit" al ei. Un merit al ei este si insiratul barbatilor ca pe sfoara, e viata ei doar. Ati observat cumva ca femeile care insira asa barbatii sunt de fapt cele mai virtuoase? Raduleasca n-a fost cand s-a impartit bunul simt . Asa ca nu-i cereti ce nu are.

    0
    1

  • maria pe 18 Mar 2009, 09:53
    mihaela

    mi-esti tare draga Mihaela si-mi pare tare rau ca ai intrat in rahatul asta. Probabil ca ti-au cedat nervii si poate e de inteles desi la o femeie asa de puternica ca tine asa ceva nu trebuia sa se intample. Traim intr-o tara in care justitia nu are nimic de-a face cu dreptatea si din pacate viata bate filmul . Era tare intelept daca stateai in banca ta pana terminai orice proces cu fostul sot. Barbatii sunt orgoliosi si nu avea cum sa inghita expunerea ta cu Dani cu toate picanteriile ei. Asta te-ar putea costa. De ce n-ai plecat pe calm de la Izvorani? Daca ai o mama care te putea ajuta si bani sa-ti mai poti angaja cate femei vrei la copil de ce ai mai ramas cu el ? Barbatii sunt niste bestii indiferent de gradul lor de pregatire sau de bani. Si pe urma eu am invatat de la bunica mea ca in orice situatie femeia trebuie sa ramana nu sa plece. Si eu am trecut acum 25 de ani prin ce treci tu copilul avea 3 ani dar am fost in situatia in care am ramas in casa mea si am resucit cheia in urma lui. Te asteapta ani grei copilul nu va reactiona cum vrei tu si daca te ajuta Dumnezeu sa-l poti pastra va fi dificil. Traieste numai pentru tine nu pentru public.

    1
    0

  • andreea pe 18 Mar 2009, 09:14
    despre femeile (toate) proaste din romania

    stiam ca femeile sunt rele, dar incercam sa le apar in fata tuturor barbatilor cum ca n-ar fi proaste...sunteti proaste, dragelor, da' proaste rau... bravo, mihaela, da-i in judecata, e dreptul tau sa te aperi... iar pozele cu tine ar trebui sa ti le plateasca scump... prostii astia de 'jurnalisti', fara scoala, majoritatea niste ratati si frustrati care nici in romana nu sunt in stare sa scoata o fraza coerenta... si culmea, unii dintre ei, prin tupeu si 'gura mare' ajung mari vedete de le stie o tara intreaga... mie scarba de tara asta in care mentalitatea si nivelul intelectual al locuitorilor ei e data de un kkt incomplet (caci nici valoare de kkt intreg nu poate avea) ca libertatea... iar voi, proastelor, care habar n-aveti ce vorbiti si sunteti invidioase pe un om care, fara sa-si arate curu' sau sa apara la otv, a ajuns unde a ajuns rusine, proastelor

    1
    0

  • manuela pe 17 Mar 2009, 22:41
    lumea e rea

    Ce aveti cu femeia asta?Toate o criticati.Viata ei personala o priveste sau poate va e ciuda ca ea poate avea un barbat mai tanar?Iar daca e persoana publica nu inseamna ca trebuie sa o hartuiasca doar ca sa aiba iei ce inventa in ziarele alea de doi bani.Macar ea mai are putere sa lupte si nu cred ca voi cele care a-ti criticat-o a-ti putea face ca ea nici daca a-ti fi persoana publica cum este ea.Rusine sa va fie in loc sa sustineti o femeie .Iar din cate imi aduc aminte nu Elan a facut-o vedeta.Dar stiti ceva daca tot va place sa barfiti este un post numit OTV care vi se potriveste si puteti acolo sa o criticati pe Magda care intr-adevar a jucat f mult teatru , pe sexi brailaeanca.astea sunt femei de doi bani nu Mihaela.

    1
    0

  • IULIA pe 17 Mar 2009, 21:59
    vechea Mihaela

    Mihaela Radulescu sau mai bine zis Mihaela Tiganu ca asta ar fi adevaratul ei nume.II e rusine cu el?? O moldoveanca pe care propulsat-o Dan Iosif si care a sculptat-o dr.Stan din Bacau.El i-a facut numeroase operatii estetice ca sa arate bine.Pacat ca s-a saturat asa de repede de sotul ei .Oare actualul o sa poata sa-i ofere atat de mult lux.Ma intreb ea care era mereu pusa la patru ace ,cu haine scumpe ,oare cum o sa-si mai permita sa si le cumpere???Probabil o sa ne vedem in Dragon cu ea la cumparaturi.

    0
    1

  • dana pe 17 Mar 2009, 13:57
    mincinoasa

    nu pot sa cred ca asta nu are bani sa-si cumpere o casa, chiar de-ar fi ea si o garsoniera, ca din cate am citit nu-i displace sa stea intr-o garsoniera. situatia asta a creat-o singura si cred eu ca , probabil, nu si-a imaginat amploarea pe care o va lua. acum , cum se spune, "a intrat in hora si trebuie sa joace", dar , din pacate, afecteaza viata copilului, care inca nu intelege nimic.

    0
    1

  • Davinia pe 17 Mar 2009, 13:57
    aceeasi

    Oare de ce au mai citit scrisoarea cei ce arunca cu pietre de "sila" cum zic ei ? Eu nu as intra pe un subiect pentru care simt repulsie.Nu ma uitam la emisiunea Mihaelei nici inainte si nici acum dar e doar o femeie care s-a aruncat in viata.Poate are mai mult curaj decat altii sau doar mai mult orgoliu.Totul se plateste...

    0
    1

  • marta pe 17 Mar 2009, 13:21
    vesnica Mihaela

    stimata doamna Mihaela comentati orice dar evitati sa raspundeti la o intrebare :chiar nu aveti unde locui?........bun.Atunci cum ramine cu cele 2 case de care vorbeste fostul sot,chiar daca nu sint pe numele dv.(daca nu-i adevarat de ce nu-l contraziceti?)Si cum ramine cu fastuosul apartament despre care povesteati cu lux de amanunte acum un an in nu stiu ce ziar-si de care erati mindra ca vi l-ati cumparat singura ...hai sa fim sinceri

    0
    1

  • adriana pe 17 Mar 2009, 13:16
    barfe...doar barfe

    Cum ar fi sa vina un golan care-si zice jurnalist sa se suie pe masina ta in timp ce cauti un loc de parcare, si sa te blitzuiasca in ochi? Nu l-ai pocni in fatza? Iar " bietul copil" de doar 5 ani nu cred ca sta singur inchis intr-o camera de hotel. Hai sa fim obiectivi.

    1
    0

  • Mela pe 17 Mar 2009, 12:56
    of

    Serios daca nu imi vine sa plang! Saracuta de ea ... cata suferinta .... Si ce mult ii place sa fie victima! Oare ea chiar nu-si da seama ca cu reactiile astea ale ei impotriva celor din presa (adica colegi ai ei) isi inchide ei insisi f multe usi? Ca nici la Antena nu cred ca va sta f mult. Personal cunosc f multi care nici nu mai vor sa mai aud de ea, ce sa se mai uite la emisiunea ei. Cand vor constata astia ca le-a scazut audienta ... afara! Zicea cineva mai sus ca Elan a devenit cunoscut datorita ei. Nu e cumva invers? Cine era asta inainte sa se marite cu el? Nu e cumva posibil ca el sa fi "platit" pt ca sotia lui sa fie cineva? Ganditi-va la momentul impunerii ei ca vedeta in tara asta. Oricum ... bietul copil ... doarme singur la hotel in timp ce mama lui ... o femeie amarata, lipsita de aparare si de ... minte ... se cearta in parcarea blocului iubitului ei cu altii.

    0
    1

  • Irina pe 17 Mar 2009, 12:44
    "Sa-ti vina mintea la cap"???? Privitor la ce?

    Elan afirma, si nu o data, ca ar trebui "sa-ti vina mintea la cap". De ce? Ce vrea? Poate doar sa te umileasca. Ii pasa de copil? Nicidecum. Daca i-ar pasa, nu ar face cu mama copilului lui ceea ce face. Dar el nu gandeste ca acel copil va vedea mai tarziu in ziare scandalul. Chiar daca e mic si "nu pricepe", pricepe chiar foarte bine, dar nu se manifesta. Oare milionarul de carton, Elan, nu a platit ziarul sa ii faca viata un infern Mihaelei, sa o arate penibila cu Dani pentru ca si, eventual, sa se intoarca la el, sau sa renunte la lupta pentru copil? Atat imaginea ei cat si personalitatea ii sunt terfelite. Nu cumva vrea sa o desfiinteze ca persoana publica? Fiintelor (nu pot zice femei celor care sustin ca M.R. vrea publicitate), ati incercat sa va puneti putin in locul ei? Este haituita ca un animal. Si cand o mai vezi pe MR ca are puterea de a zambi la emisiune ... Intr-adevar, de publicitate poate are nevoie Elan, nicidecum Mihaela. Asa raspundeti voi, carcotaselor, persoanei care a facut atatea pt romani, dar nu a fost suficient mediatizat (vezi ajutoare pt sinistrati, vezi actiuni de strangere de fonduri pt copiii bolnavi, etc). Asta nu vedeti. Atunci imagianea ei de persoana publica a fost buna. Şi acum nu mai e buna? DUMNEZEU SA TE LUMINEZE SI SA VEGHEZE ASUPRA TA, sa scapi de perioada asta groaznica din viata ta! Ela, crezi ca baietelul tau te va iubi mai mult pe tine si va crede ca esti mai bun ca mami daca faci toate astea. Cineva tot ii va lumina mintea lui inocenta si ii va arata ce fel de monstru esti. Las-o in pace pe femeia asta. Ce ti-a facut?

    1
    0

  • Mecke pe 17 Mar 2009, 12:04
    Pentru Mia

    Mia are mare dreptate....cand va mai vine cate o idee mai cititi commentul ei....

    0
    0

  • dorel pe 17 Mar 2009, 10:55
    *****

    Chiar nu-si da nimeni seama ce inseamna un milionar in Romania?Ganditi-va la oamenii politici manjiti,cumparati ajunsi milionari.Aruncati cu noroi in femeia asta care ne-a bucurat cu emisiunile ei bune.Ajutati-o daca puteti.

    1
    0

  • Lorelei pe 17 Mar 2009, 09:21
    Mihaela

    Oricum ar fii considerata Mihaela nu mi-ar place sa fiu in pielea ei, traieste acum o drama personala si din pacate, cel care sufera cel mai mult este copilul ei. Cred ca scrisorile pe care le-a adresat presei sunt un mod de a se apara. Mie personal mi s-a parut curajoasa ca a recunoscut faptul ca are un prieten si ca incearca sa se apere asa cum poate.

    1
    0

  • adriana pe 17 Mar 2009, 09:12
    Tara lu" Papura

    Putrezitul asta de Elan a iesit la lumina datorita sotiei, sper la fel sa iasa la lumina si afacerile lui ilegale. Sa saturat lumea de acesti imbogatiti peste noapte. Sunt convinsa ca M.R. are dreptate, insa in Romania femeia este agresata, hartuita si mai ales jignita.Si asta o vedem peste tot. Din pacate e greu sa schimbi mentalitatea unora.

    1
    0

  • Daniela pe 17 Mar 2009, 08:56
    P.S.

    pentru cârcotaşii care se vor lua de greşelile mele de tastare, le pot spune motivul: NERVI ŞI SILĂ ! ....PERFECŢILOR!!! Şi apoi ar trebui să îmi fiţi recunoscători că vă mai dau un alt subiect de criticat şi o ocazie în plus să arătaţi cât sunteţi de deştepţi! :P

    1
    0

  • Daniela pe 17 Mar 2009, 08:42
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Nu imi vine sa cred!!! pe bune , chiar nu imi vine sa cred! Deci ..sa ma si explic! Mihaela , idiferent de zona tarii din care provine , este o femeie frumoasa si desteapta , pentru ca a demonstrat-o fara sa se maimutareasca ca altele sa primeasca atentie. Atunci de ce naiba considera unele vietati ,ca oameni nu le pot spune , ca avea nevoie femeia asta de publicitate ???este destul de cunoscuta pentru activitatile ei atat in tara cat si in strainatate. A facut un gest , pe care eu recunosc pentru ca nu sunt ipocrita, nu l-as fi facut. Nu as fi renuntat la ceea ce din punct de vedere legal mi s-ar fi cuvenit. Ca este cu un barbat mai tanar este meritul ei pentru ca arata demential! Si ca sunt o gramada care o invidiaza nu mai este un secret .Se poate vedea clar dupa felul in care ii tulbura viata! Ex sotul cata demnitate mai are oare? Bani are destui ! Are chiar si partea Mihaelei care i se cuvenea acesteia legal si la cre a renuntat cu destula usurinta tocmai ca sa nu iasa in evidenta episodul divortului din viata ei si sa o inchee cu scartaru de barbatu-sau in termeni cat mai amiabili. Cat de avar poate fi in cazul asta Elan??? cred ca nu exista superlativ pentru gradul de avaritie al acestui milionar . Milionar si atat , ca om nu i se poate spune in conditiile in care o sapa atat pe femeia care nu i-a luat banii ce i se cuveneau acesteiea. Pentru femeile care crapa de ciudea si au curajul sa o critice pe Mihaela , pot sa le spun doar sa fie sincere cu ele insele si sa se analizeze intai pe ele. Iar pentru barbatii frustrati care au ceva de criticat la Mihaela pot sa le spun ca nu pot avea niciodata detul creier in niciunul din capete ca sa isi permita sa comenteze ceva la adresa Mihaelei. Necazul e ca lume e destula dar oameni prea putini!Suntabsolut sigura ca daca am analiza viata celor care au facut comentarii negative mai sus ne-am cruci sau ne-ar lasa inima! Asa ca lasati-o mai usurel cu critica , perfect nu este decat Dumnezeu, in nici un caz voi cei care criticati atat de vehement nici voi nu stiti ce!!!...

    1
    0

  • diana pe 17 Mar 2009, 08:30
    Sunt de acord cu Carla

    Atatea scrisori deschise ......... pentru ce? Toata lumea sufera nedreptati! Eu nu sunt de acord nici cu Mihaela nici cu Elan.Copilul saracu.......oricum este afectat deja! Mihaela........la cat de inteligenta te crezi........ar fi trebuit sa iti dai seama ca relatia cu Dani nu este potrivita pentru tine si nici pentru viata copilului tau! Sper sa iti vina mintea la cap.

    0
    1

  • Delia pe 17 Mar 2009, 06:49
    despre Radulesca

    O moldoveanca frumoasa si proasta;atat este Mihaela Radulescu,in rest nimic,dorinta de publicitate si rufe spalate in public.Trebuia sa se gandeasca inainte de a-si arata viata la televizor si in ziare,ce urmari va avea.Mama care se gandeste la copilul ei? Nu prea cred, decat daca acesta nu se numeste cumva Dani(care inclin sa cred ca s-a cam saturat si el de aceasta individa).

    0
    1

  • o pensionara pe 17 Mar 2009, 01:33
    Mihaela Radulescu

    Sunt o persona trecuta bine de prima tinerete si vreau sa spun doar citeva lucruri. D-na Radulescu nu trebuia sa alimenteze presa cu tot felul de stiri,incepind cu ce vreti cu divortul sau cu prietenul......Trebuia sa fie mai discreta,doar mai sint persoane publice in Romania si destepte si frumoase dar discrete despre care ziarele nu stiu nimic.Dar aceasta d-na s-a crezut si inca se crede cea mai importanta femeie din Romania .Imi pare rau ca nu sunt de acord cu cele care o compatimesc.Ar trebui ca cei care tin la ea sa o opreasca sa mai apara la televizor sau sa dea declarati -va fi spre binele ei

    0
    1

  • ALexandra pe 16 Mar 2009, 23:12
    !

    Nu cred ca Mihaela Radulescu are nevoie de publicitate, este una dintre cele mai cunoscute prezentatoare de la noi. E absurd sa creada cineva ca vrea doar sa atraga atentia. De asemenea, nu e nici prima femeie care divorteaza sau care nu are unde sa stea. Nu am inteles pana la urma unde considera publicul ca ea a gresit, in faptul ca a divortat, ca si-a luat copilul la hotel doar ca sa il aiba aproape sau ca are o relatie cu un baiat mai tanar? Pana la urma, care e problema noastra? A fi persoana publica nu inseamna sa iti pui chiar sufletul pe tava. Fiecare face absolut ce vrea cu viata lui... Referitor la faza din parcare, eu cred ca doamna Mihaela are nervii intinsi la maxim in ultima vreme si reactioneaza la orice provocare, ceea ce este de inteles. Dar de aici pana la a fi acuzata de talharie ?!) si barfita pe la toate televiziunile...In special Otv-ul, care acum si-a gasit alt subiect, viata Mihaelei Radulescu. Chiar mi se pare nesimtire sa judeci nopti la rand actiunile unei femei si evenimentele din viata ei pentru rating. Se mai gaseste si cate una gen Adriana Bahmuteanu care o face in toate felurile si pe Dani drogat si nu mai stiu ce...Ce-o fi lumea asta asa de rea...

    1
    0

  • Mia pe 16 Mar 2009, 20:19
    Ce tara de ...barfitoare

    Am lucrat in presa si stiu cum se "lucreaza"...cei mai mari prosti si hapsini dupa bani, pentru 5 lei o pozeaza si pe ma-sa goala ...ce sa mai spun de o persoana publica...pentru ei e un oscar... Doamne, dar cand vad comentariile de la asa numitele noastre femei din romania iti vine sa te dai cu capu de pereti...am fost si vom ramane o tara de mahalagioaice, maneliste...BARFITOARE si mi scarba de voi...Nu ma intereseaza viata personala a Mihaelei, dar are tot respectul meu ca a invins 2 barbati...admirati asta proastelor si nu mai stati sa va dea bataie fiecare purtator de coaie...dar de fapt voi meritati asta...O MERITATI DIN PLIN...

    1
    0

  • Carmen pe 16 Mar 2009, 15:44
    Mihaela o femeie de caracter!

    Eu te admir Mihaela pentru ca ai curajul de a vorbi si de a face ceva.Toti milionarii cred ca totul li se cuvine lor ca daca au bani, au totul pot mitui pe oricine si pot face orice...dar uite ca nu e chiar asa! Si voi fetelor mai ganditi inainte de a scrie ceva...probabil daca vi s-ar fi intamplat voua nu mai gandeati asa!

    1
    0

  • Simona din Tg. Mures pe 16 Mar 2009, 15:36
    Rusine sa-ti fie MIHAELA !

    Rusine pentru toata mediatizarea pe care o faci cu problemele tale personale , pe care, DACA erai o adevarata DOAMNA le rezolvai discret. Adevaratul caracter al unui om se vede atunci cand are probleme majore. TU ai aratat cine esti...o persoana LIPSITA de cele mai elementare reguli de comportare!

    0
    1

  • elena din Timisoara pe 16 Mar 2009, 15:32
    Mihaela? O penibila !

    Ar trebui sa te retragi din viata publica DACA mai ai un STROP de demnitate... E foarte urat ce ai facut si faci Mihaela Radulescu! Viata o sa-ti dea EXACT ceea ce meriti !

    0
    1

  • alina pe 16 Mar 2009, 14:56
    eu te sustin

    nu sunt persoana publica, sunt o simpla femeie care a fost inselata de catre sot parvenit social, divortata si cu un copil, si te sustin... am trecut printr-un calvar asemanator. TE SUSTIN.

    1
    0

  • vanca pe 16 Mar 2009, 14:07
    penibil

    Pai daca ti-ai asumat draga doamna statutul de vedeta publica, asuma-ti-l pana la sfarsit. Ia exemplul vedetelor de la Hollywood. Oamenii aia mai ca ajung cu aparatul de foto in casa fiecaruia, asta e, da-i in judecata, dar lasa-ne te rog cu scandalul asta de 2 bani...sincer...cum poti sa spui ca ai fost in pericol..oamenii astia venisera sa-ti faca poze, nu te-au alergat cu masina, nu nimic. Asa ca parca intrasei intr-un con de umbra si mai aveai nevoie de publicitate. asta cauti asta gasesti.

    0
    1

  • m pe 16 Mar 2009, 11:37
    presa

    Eu cred ca totul este, de fapt, mult mai simplu. Toate acestea pleaca de la un singur fapt: Mihaela Radulescu este un subiect care "se vinde" bine. Atat. Nu vom sti niciodata care este, de fapt, adevarul. Nici nu trebuie sa stim. Important e sa citim declaratiile unuia si a altuia, sa vizionam emisiuni la televizor, care trateaza acest subiect, etc. Tot presa are de castigat.

    1
    0

  • carla pe 16 Mar 2009, 11:19
    Mi-e greata!

    Draga Mihaela.. La inceput te-am admirat dar in ultima vreme mi s-a facut greata de tine! N-am mai avut rabdare sa-ti citesc si a II-a scrisoare ; dar esti cam penibila si s-a cam saturat lumea de tine, nu crezi? Parca tu erai cea mai desteapta femeie din Romania!Toate mizeriile pe care le-ai facut , doar pt ca le-ai facut TU au fost lucruri "destepte"..mai lasa-ne in pace ca te afunzi mai tare in noroi...

    0
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod