Pe 2 septembrie 2015, fanii Violetta din România vor avea șansa unică de a-și vedea artiștii preferați interpretând live cele mai îndrăgite melodii din sezoanele 1, 2 și 3 din serialul Violetta, la Arena Națională. Soy Mi Mejor Momento, Euforia, Supercreativa, En Gira sunt doar câteva dintre melodiile pe care fanii români le vor auzi în timpul concertului. În plus, spectacolul va include o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formație de cinci instrumentiști, decoruri și lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante și costume uimitoare.
Actorii din Violetta au cucerit inimile audienței tinere din România în ultimii doi ani, serialul ocupând prima poziție în intervalul orar în care este difuzat, în rândul copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 și 14 ani. Așadar, pentru V-loverii români, șansa de a-și vedea personajele preferate live pe scenă, în timpul concertului Violetta Live, va fi cu siguranță o experiență unică în viață. Spectacolul va avea ca protagoniști vedetele din distribuția originală a serialului - Martina Stoessel (Violetta); Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey) și Alba Rico Navarro (Naty).
Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro și www.eventim.ro.
Fenomenul Violetta în EMEA
· În 15 țări studiate din EMEA, în perioada octombrie-decembrie 2014, serialul Violetta a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane (10%), dintre care peste 14 milioane au fost copii (24%) și peste 8,7 milioane au fost fete(30%)
· Violetta s-a clasat pe locul #1 în preferințele fetelor dintre serialele Disney Channel, în 8 din 14 țări, între care Romania, Polonia, Ungaria, Italia, Danemarca, Olanda, Belgia Nord și Portugalia
· Violetta este de departe cea mai accesată proprietate Disney Channel de pe site-urile Disney din EMEA
· Microsite-ul Violetta a atras peste 1,800,000 de vizitatori unici în EMEA (în creștere cu 39%)
· Violetta a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărţi şi reviste, înregistrând vânzări de peste 3 milioane de cărţi şi un milion de jurnale numai în EMEA
· Vânzările fizice totale ale muzicii Violetta au atins în EMEA peste 1.6 milioane de unități și peste 50,000 de vânzări în format digital
· În medie, în EMEA, 28% dintre fetele cu vârsta cuprinsă între 6 și 14 ani și-au achiziționat un produs Violetta în primăvara anului 2014, în principal articole vestimentare
Violetta Live se află în prezent în America Latină, în cadrul turneului internațional din 2015 și va reveni în Europa în toamnă, cu 10 spectacole programate în Europa Centrală și de Est, inclusiv în România, pe 2 septembrie, de la 19:30, la Arena Națională din București.
© Copyright:
VIOLETTA LIVE LA ARENA NAȚIONALĂ DIN BUCUREȘTI, PE 2 SEPTEMBRIE
Vedetele Disney vor susține un spectacol live impresionant pentru copii, cum nu a mai avut loc până acum în România
Posteaza comentariu