„Una dintre vedetele meniului nostru este cu siguranţă sosul de usturoi, acel extra care face prânzul la KFC so good. Ştim cât de mult apreciază clienţii noştri acest produs, de aceea ne-am gândit să le oferim ocazia să se bucure de sosul Glenn într-unul dintre cele mai speciale locuri din lume, în New York”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Tot în această perioadă, orice bon de peste 20 lei asigură clienţilor KFC unul dintre următoarele produse la viitoarea comandă: o porţie mică de cartofi prăjiţi, o băutură răcoritoare (0.3 L) sau două Hot Wings.
Noua campanie KFC va fi difuzată pe principalele posturi TV naţionale, spotul fiind filmat chiar la New York. Mai mult, în cadrul campaniei, KFC a lansat o aplicaţie pentru mobil prin care îşi provoacă fanii să urle în telefon cât îi ţin puterile, pentru a obţine reduceri la KFC. Descărcând aplicaţia „Vreau KFC”, disponibilă atât pe iOS, cât şi pe Android, utilizatorii trebuie să urle cât mai tare, până vor atinge pragul de 10%, respectiv 20%, şi vor fi recompensaţi cu discounturi la următoarea comandă la KFC.
În continuare, KFC îşi invită consumatorii să urmărească pagina sa de Facebook şi noua aplicaţie în care aceştia pot afla mai multe despre New York, locurile pe care le pot vizita şi cum e viaţa în metropola care nu doarme niciodată, din vederile trimise tocmai de peste ocean. Pentru toţi cei care îşi doresc un prânz rapid şi gustos, KFC oferă clienţilor săi produse de pui delicioase proaspăt preparate în restaurant în fiecare zi.
© Copyright:
Vino la KFC şi poţi câştiga un sos de usturoi la New York
Pentru toţi cei care visează la o aventură inedită în cea mai spectaculoasă metropolă din lume, KFC oferă o vacanţă de o săptămână la New York, pentru două persoane. Promoţia se desfăşoară în toate restaurantele KFC din ţară, până pe 19 decembrie 2013. Pe lângă marele premiu, cei care participă la tombolă, trimiţând codul promoţional de pe bon la numărul de sms 1843, pot câştiga o tabletă Samsung pe zi.
Posteaza comentariu