Conștientizarea de către cei mici a importanței cunoașterii și respectării regulilor de circulație este un factor foarte important ce poate conduce, pe termen lung, la reducerea semnificativă a numărului accidentelor rutiere în care sunt implicați cu vină copiii. De aceea, campaniile de amploare, ce vizează educarea copiilor privind circulația rutieră au o însemnătate deosebită. Spre exemplu, la ediția din 2014 a proiectului Lidl „Verde la educație pentru circulație” au luat parte peste 23.000 de copii, ce și-au însușit informații esențiale despre cum pot deveni pietoni responsabili.
Reușita acestei campanii s-a reflectat și în premiul obținut la competiția internaţională PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014 - „Best CSR Event”.Pentru reducerea în continuare a numărului accidentelor de circulație ce îi implică pe cei mici, Poliția Română și Lidl își mențin parteneriatul devenit deja tradiție, organizând cea de-a treia ediție consecutivă a campaniei „Verde la educație pentru circulație”.
Astfel, în ziua de 19 septembrie, în parcările magazinelor Lidl din țară, copiii ce se alătură inițiativei vor învăța direct de la reprezentanții Poliției Române cum trebuie să se comporte un pieton în trafic. Lecția de educație rutieră debutează printr-o secțiune teoretică, în care cei mici vor afla toate informațiile legate de semnele de circulație, dar și care sunt cele mai importante reguli de respectat atunci când doresc să traverseze. Apoi, ei vor fi invitați să aplice cele învățate, în cadrul unui orășel miniatural. Desigur, nu vor lipsi nici premiile, oferite tuturor micilor participanți de către Lidl.
Astfel, în parcările tuturor magazinelor Lidl din țară, părinţii și copiii sunt așteptați, sâmbătă, 19 septembrie, de la ora 10.00, la un curs interesant și util de educație rutieră, în cadrul căruia vor afla cum trebuie să circule și să traverseze corect pentru a fi în siguranță.