Având ca sursă de inspirație muza muzicii, colecția Spring 2015 este declarația de dragoste a lui Tommy Hilfiger pentru rock-and-roll. Look-ul propus este o variantă glam a stilului rock abordat de artiștii preferați ai lui Tommy, din anii ’60 și ’70. Inspirată din apogeul erei de aur a muzicii rock, colecția împrumută spiritul liber și nonșalanța specifice fetelor de la festivaluri, reușind astfel să întruchipeze energia tinereții și un efect cool neforțat.
Colecția prezintă paleta cromatică specifică lui Tommy Hilfiger, cu tonuri curajoase, elitiste, nuanțe pretențioase și cu reflexii metalice.
Timp de 25 de ani, Tommy Hilfiger a adus publicului global piese americane clasice, cool. Sub îndrumarea și spiritul de lider dovedit de Tommy Hilfiger, aflat în poziția de Designer Principal, Grupul Tommy Hilfiger a devenit unul din puținele branduri americane, recunoscute la nivel mondial.
Hilfiger a lansat prima colecție în 1985, modernizând cămăși, pantaloni de doc și alte piese tradiționale cu ajutorul unor croiuri moderne și al detalilor. Atitudinea tinerească, relaxată a primelor sale colecții a rămas o semnătură de-a lungul timpului, ce marchează colecțiile Hilfiger și în prezent. Astăzi, brandul Tommy Hilfiger continuă să promoveze stilul preppy, clasic american și să le aducă în atenția consumatorilor la nivel global.
Business-ul a crescut de la o singură colecție destinată bărbațior în 1985 până la un portofoliu complet de articole lifestyle, atingând în prezent o cifră de vânzări de peste 6 mld. USD în 2012. La nivel global rețeaua de magazine Tommy Hilfiger este compusă din 1.400 de puncte de retail, aflate în peste 90 de țări, pe 5 continente.