TELEVIZIUNEA DIVA ARE O NOUĂ IMAGINE ȘI UN NOU SLOGAN: “TOTUL PENTRU TINE”

NOUA ÎNFĂȚIȘARE A TELEVIZIUNII DIVA SE LANSEAZĂ ÎN ROMÂNIA PE 24 SEPTEMBRIE

- Universal Networks International (UNI)
anunță astăzi relansarea televiziunii de divertisment destinată
femeilor, DIVA. Având o nouă poziționare, o altă grafică și un
slogan nou - “Totul pentru tine” -, DIVA este amuzantă, sigură pe
sine, o companie perfectă și pasionată de viață. Noua imagine a
televiziunii s-a lansat efectiv în România miercuri, 24 septembrie.

“Anul acesta DIVA împlinește patru ani în România, de-a lungul
cărora televiziunea și-a câștigat un loc de lider pe piața pay-TV.
Am investit în această schimbare pentru a dezvolta brandul DIVA și
a-l face mai atrăgător în ochii publicului nou sau deja
câștigat”
,  a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging
Markets, Universal Networks International.

Noua imagine a televiziunii DIVA, sloganul<<Totul pentru tine>>o suită

de programe de top, care include seriale de succes și documentare de
calitate, contribuie la poziționarea unică a DIVA drept televiziunea
ce inspiră telespectatorii să se simtă bine, să se relaxeze și să
fie ei înșiși
", a mai adăugat acesta.

  Odată cu relansarea, DIVA prezintă în premieră în România,
începând din 12 octombrie, producția americană de mare succes
POMPIERII DIN CHICAGO (CHICAGO FIRE), realizată de producătorul
câștigător al premiului Emmy, Dick Wolf (celebru pentru seria _Lege
și ordine).

Un serial dramatic ce pătrunde în viețile cotidiene ale
unei echipe de adevărați eroi - pompieri, paramedici și echipe de
salvare - ale căror alegeri fac, zi de zi, diferența între viață
și moarte.

  Publicul DIVA are parte toamna aceasta și de episoade noi, în
premieră, ale serialelor ANATOMIA LUI GREY (sezonul 8), NEVESTE
DISPERATE (sezonul 8), ÎN MINTEA CRIMINALULUI (sezonul 3), OFIȚERI
ÎNCEPĂTORI (sezonul 5) și altele. De asemenea, pentru a oferi o
experiență desăvârșită DIVA trece, din 24 septembrie, și la
formatul widescreen.

  DIVA este televiziunea de divertisment cu design feminin, parte a
Universal Networks International și atinge un număr de 17 milioane de
abonați în România, Bulgaria, Italia și Asia.
În România,
Universal Networks International oferă un portofoliu format din trei
televiziuni de divertisment de cea mai bună calitate: DIVA, Universal
Channel și E! Entertainment Television.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod