„Credem că oricine poate să înveţe să gătească și știm că în bucătărie nu trebuie să fii perfect, dar poţi fi creativ. De asemenea, suntem convinși că gătitul nu ar trebui să fie plictisitor, ci, din contră, distractiv. Și, nu în ultimul rând, vom demonstra că și cu bani puţini poţi mânca bine, iar acest lucru îl dovedim zilnic prin produsele de calitate la preţuri accesibile aflate în magazinele Lidl din toată ţara. Acestea sunt convingerile care ne-au determinat să începem acest manifest culinar care va culmina cu transformarea bucătăriei și a modului în care gătim.
În continuare, pregătim surprize săptămânale pentru toţi cei ce trec pragul Bucătăriei Lidl și o serie de proiecte speciale, pe care le vom anunţa la momentul oportun”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & Communication Manager, Lidl România.
Cele două vedete din noua campanie Lidl reprezintă mixul perfect dintre un profesionist și un novice într-ale gătitului, completându-se reciproc. Chef Florin Dumitrescu - maestru și mentor - și Andrei Aradits - entuziastul care iubește preparatele delicioase și este amator într-ale gătitului - caută în Bucătăria Lidl distracţia și inspiraţia în pregătirea reţetelor sănătoase, simple sau sofisticate, folosind produsele Lidl.
Bucătăria Lidl se adaptează perfect obiceiurilor, nevoilor și dorinţelor românilor, așa cum acestea reies din studiul1 realizat în România și intitulat „În bucătăria românilor – de la raft în farfurie”. Platforma online exprimă perfect ceea ce își dorește consumatorul modern român – inspiraţie în pregătirea rapidă a mâncării gustoase, noutate în bucătărie, dorinţa de a vedea gătitul ca fiind ceva distractiv și relaxant.
Posteaza comentariu