Prin acest demers, Samsung își propune să aducă arta digitală mai aproape de pasionații de artă, demonstrându-le că aceasta își poate găsi locul chiar în locuința lor. Publicul este invitat să selecteze operele propuse de către ambasadorii campaniei: Janina Nectara, Maurice Munteanu, Cristina Bazavan și Sânziana Pop și de curatorii Galeriei Artmark.
Arta digitală poate fi exprimată în cel mai mic detaliu prin intermediul televizoarelor Samsung SUHD, definite atât printr-un design minimalist, cât și printr-o tehnologie avansată care asigură un contrast puternic, o luminozitate sporită, culori și detalii mai intense.
Janina Nectara, Maurice Munteanu, Cristina Bazavan și Sânziana Pop, împreună cu doi specialiști Artmark, Ioana Ciocan și Mihai Zgondoiu, au fost provocați să descopere artiști digitali talentați din România. În cadrul seminarului interactiv susținut de specialiștii Artmark, cei patru ambasadori au avut ocazia să învețe care sunt lucrurile care definesc și valorifică o creație digitală. Astfel, ei au avut parte de o introducere în lumea artei, iar misiunea lor a fost de a descoperi 12 artiști digitali care să își dorească să își expună creațiile proprii pe gama de top Samung.
Patru dintre artiștii selectați în urma acestui proces vor deveni pionieri, având ocazia de a-și expune lucrările în cadrul Galeriei de artă SUHD. Aceștia vor fi selectați de specialiștii Artmark împreună cu publicul, prin votare pe site-ul campaniei: www.galeriasuhd.ro. Galeria de artă SUHD va reuni pe 1 iulie, în cadrul vernisajului, la Galeriile Artmark, București, pasionații de tehnologie, dar și iubitorii de frumos.