De la cărucioare, scaune pentru mașină, tot ce vrei pentru camera copilului, de la pat la mese speciale și lenjerie, hrană pentru bebe sau produse de îngrijire, Noriel Bebe aduce o ofertă variată, branduri recunoscute pe piața din România sau internațională, cu garanția celui mai bun preț. Până la finalul acestui an, rețeaua va număra 3 magazine, unul în Băneasa Shopping City, cu o suprafață redusă și oferta adaptată spațiului, și unul în centrul comercial Vitantis, cu o suprafață de 1500 de metri.
„După aproape 20 de ani de activitate, am legat o relație apropiată cu părinții, devenind al doilea cel mai cunoscut brand de jucării de către români . Ne-am asumat întotdeauna responsabilitatea setării unor noi trenduri, fie că a fost vorba despre colecții de jucării sau servicii, astfel încât introducerea conceptului de one-stop-shop a venit ca un pas firesc. Părinții au nevoie de ajutor, mai mult ca oricând, în perioada pre-natală și apoi în primii ani. De aceea vrem să venim în ajutorul lor cu o gamă extrem de variată de produse, la prețuri avantajoase, pentru a-i scuti de drumuri nenumărate între magazine și comparații de produse și prețuri”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
Compania Noriel a fost înființată în 1993 de către soții Mirela și George Constantinescu, de profesie ingineri.
Grupul Noriel este condus astăzi Cristian Constantinescu, în acționariatul grupului fiind și compania Axxess Capital (ce administrează fondurile de investiții RAEF și BAF).
În prezent, Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucării), Toys and Games Industry (fabrica de jucării de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic și online). Cu o rețea de 43 de magazine în 25 de orașe, Noriel este liderul pieței de retail de jucării din România.
Posteaza comentariu