Prigat cu Pulpă aduce zâmbetul și cheful de viață în această vară

Sub sloganul „Mea Pulpa”, Prigat lansează noile sortimente de sucuri cu pulpă de citrice, fără conservanți. Noua gamă Prigat cu Pulpă include trei variante: cu portocale, grapefruit și mandarine. Sticlele Prigat cu Pulpă au o formă nouă, fiind disponibile în varianta de 1,5 L. Campania de promovare se desfășoară în perioada iulie - august 2014, având în centru un spot TV ce beneficiază de o coloană sonoră semnată de Moonlight Breakfast.
„Prigat cu Pulpă este perfect pentru momentele în care vrei să te răsfeți cu ceva bun. Gustul proaspăt te ajută să vezi partea plină a paharului și să prinzi chef de viață. Este produsul potrivit în orice moment al zilei, când dorești să iei o pauză, să îți reîncarci bateriile și să te bucuri de experiența autentică a fructelor. Consistența plăcută și fină a citricelor, gustul intens de fruct, sunt calități ce recomandă și diferențiază acest produs”, spune Claudia Crișan, Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România. „Încă din 2005, Prigat a adus pe piața românească sortimente de suc de citrice cu pulpă, fiind primul brand care a produs și distribuit în România acest tip de produse”, a adăugat Claudia Crișan.


Noua gamă de produse Prigat cu Pulpă este lansată în cadrul campaniei de comunicare integrată „Mea Pulpa”, ce include spot TV, promovare in-store, prin canale de social media și activități de PR.

În coloana sonoră a spotului se regăsește cea mai recentă melodie a trupei Moonlight Breakfast, „Go Get It”, ce poartă semnătura Bazooka si Christie, o melodie care surprinde perfect experiența oferită de Prigat cu Pulpă. Moonlight Breakfast este o trupă cu un spirit tânăr și energic, potrivit  atitudinii Prigat, ce aduce pe scenă un sound original, un mix de succes între soul, jazz, dance, electro și alte influențe. Spotul TV este disponibil aici.
Mai multe informații despre gama Prigat cu Pulpă sunt disponibile în magazine și pe pagina de Facebook a Prigat România.



Prigat este pionierul pieței de băuturi necarbonatate din România și, în același timp, seniorul acestei categorii, acumulând peste 2 decenii de experiență. Este prezent pe piața din România de 21 de ani și a fost primul brand care a introdus conceptul de băutură necarbonatată cu conținut de fruct, la nivel local. În prezent, Prigat activează în toate categoriile de băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe: băuturi răcoritoare necarbonatate, nectaruri, juice (100%). Produsele Prigat nu conțin conservanți sau coloranți artificiali.
Prigat este produs și îmbuteliat în România de către PepsiCo România.
Mai multe informații sunt disponibile pe pagina de Facebook Prigat România.


Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume.
PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare și băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reunește o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

Promisiunea PepsiCo este Performanță cu Scop – angajamentul nostru de a atinge performanțe financiare de top și de a crea, în același timp, o creștere sustenabilă pentru acționari. În practică, Performanță cu Scop înseamnă a oferi o gamă largă de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase, a găsi modalităţi inovatoare de scădere a impactului asupra mediului și de a reduce costurile operaționale, a le asigura angajaților noștri la nivel global un mediu de lucru sigur și incluziv, a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro si www.pepsico.com.