Piața de ciocolată amăruie a crescut cu peste 10% (în valoare)* în ultimul an față de cel precedent. În acest context, Poiana a creat o gamă specială de ciocolată amăruie, cu un conținut mai mare de cacao, pentru a oferi consumatorilor posibilitatea de a-și alege gustul preferat.
„Noua Poiana Amăruie este inspirată de femeia de azi, sigură pe ea, matură, care se bucură de fiecare moment din viața ei, apreciază ciocolata amăruie și senzațiile intense. Prin campania de comunicare pe care am lansat-o invităm consumatorii să conturăm împreună portretul femeii din România, așa cum este ea în viața de zi cu zi, reală și autentică”, a declarat Lavinia Ghinescu, Brand Manager Local Chocolate Brands, Mondelez România și Bulgaria.
În perioada 5-25 iunie, românii sunt invitați să acceseze site-ul www.poianaamaruie.ro și să răspundă zilnic la cele 21 de întrebări despre atitudinea, modul de gândire și comportamentul femeii de azi din România.
Noua gamă Poiana Amăruie cuprinde 4 sortimente: Poiana Amăruie 65% cacao oferă gustul autentic al boabelor de cacao, pentru adevărații iubitori de ciocolată amăruie și de senzații intense; Poiana Amăruie, cu conținut ridicat de cacao, atinge echilibrul perfect dintre gustul intens și cel dulce; Poiana Amăruie cu alune este o combinație delicioasă dintre ciocolata neagră și bucățele crocante de alune; Poiana Amăruie cu cremă Caramel are un gust unic și o prezență aparte.
După 20 de ani de la lansare, Poiana este în continuare cea mai iubită marcă românească de ciocolată. Prin calitate constantă și inovație, Poiana se menține în topul preferințelor consumatorilor, înregistrând peste 40 milioane tablete de ciocolată vândute numai în ultimii doi ani.