Cu un design nou, în culori vibrante, Pepsi Ginga aduce în România atmosfera de carnaval, continuând seria experiențelor braziliene deschisă odată cu lansarea platformei globale Pepsi Footbal și a videoclipului interactiv filmat pe străzile din Rio de Janeiro.
“Pepsi are o adevarată tradiție a campaniilor cu origini în cultura pop, așa cum este și această celebrare de inspirație braziliană a fotbalului și artei urbane. Ne bucurăm că le putem oferi și consumatorilor români noua aromă Ginga, prima ediție limitată Pepsi lansată în România după anul 2007”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.
Ediția limitată Pepsi Ginga este disponibilă în variantele 0.33l, 0.5l și 1.25l și se va găsi pe piață în această vară.
PepsiCo este lider global pe piața de produse alimentare şi băuturi, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari și un portofoliu de produse ce include 22 de brand-uri care generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail. Activitățile principale ale companiei - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – realizează sute de produse alimentare și băuturi savuroase, care sunt apreciate peste tot în lume.
Posteaza comentariu