Odata cu deschiderea Oro Toro by OSHO, managementul isi propune sa atraga o noua categorie de clienti care nu au experimentat pana acum gustul autentic OSHO, in special tineri care vor sa ia masa in atmosfera specifica unui pub si de asemenea turistii care aprecieaza cutt-urile suculente.
Cu o capacitate de 120 de locuri, Oro Toro by OSHO isi intampina clientii cu evenimente tematice de miercuri pana sambata, fie ca vorbim de muzica live sau stand up comedy.
Fripturile, preparatul asociat cel mai des cu experienta OSHO isi patreaza aceeasi metoda de preparare si in noul restaurant, acestea avand gramaje intre 300-600 g si venind insotite de salata casei si varianta sanatoasa a cartofilor marca OSHO (mai intai fierti, apoi prajiti la foc mic in putin ulei de masline). Desigur gradul de patrundere a carnii poate fi ales incepand cu nivelul Blue (putin atinsa de gratar), Medium Rare, Medium Well si pana la Well Done.
© Copyright:
Oro Toro by OSHO – un nou capitol de excelenta culinara
Incepand cu luna noiembrie echipa OSHO pune bazele unui nou capitol al excelentei culinare cu care si-a obisnuit clientii, prin noul restaurant deschis in Centrul Vechi, Oro Toro by OSHO, care pastreaza gustul autentic al carnii de vita maturata „in houseˮ, dar sub forma unui alt concept – de pub cu preturi integrate la nivelul zonei. Investitia in noul restaurant a fost de 300.000 euro, iar managementul estimeaza o cifra de afaceri pentru 2015 de 1 milion de euro.
Posteaza comentariu