Diane von Furstenberg şi brandul ei de fashion omonim sunt de multă vreme simboluri ale independenţei, graţiei şi curajului. Acum, Diane devine mentor pentru o nouă generaţie de tinere muncitoare, care sunt gata să-şi ducă la un nou nivel carierele, în cadrul DVF, iar E! este acolo pentru a filma fiecare moment stresant şi triumfător, începând cu primul episod din reality show-ul House of DVF.
Doar cele mai talentate tinere sunt luate în considerare pentru poziţia strălucitoare şi mult-dorită de ambasador al unuia dintre cele mai apreciate branduri din modă. Diane însăşi le-a ales pe cele opt tinere, care sunt decise să o impresioneze în diferitele roluri care le sunt repartizate în cadrul masivului imperiu al lui Diane, care are sediul în fantasticele birouri DVF din Meatpacking District, în Manhattan. De la planificarea unui prânz, la prezentarea de modă DVF pentru Primăvara lui 2015, tinerele trebuie să facă totul perfect, chiar dacă lucrurile nu merg întotdeauna conform planului.
Miza este mare: se testează temperamente, se creează prietenii şi apar rivalităţi. Jessica Joffe (Style Editor pentru DVF) şi Stefani Greenfield (Creative Brand Director pentru DVF) ghidează zi şi noapte candidatele. Iar Diane este alături de ele, decisă să selecteze persoana perfectă pentru acest job. Le observă, le evaluează şi le încurajează să-şi deschidă vieţile şi visurile discutând cu fiecare în parte şi nu se teme să spună ce are de spus când simte că nu s-au comportat aşa cum trebuie să o facă un membru al echipei DVF. Diane crede că fiecare dintre ele are potenţialul de a deveni o femeie puternică şi vrea să le ofere instrumentele pentru a duce acest lucru la bun sfârșit.
Diane von Furstenberg, brand de lifestyle de lux global şi unul dintre cele mai importante nume din moda americană, a fost fondat în 1971 de către designerul omonim. DVF are ca marcă celebra rochie petrecută (wrap dress) şi imprimeurile specifice şi s-a dezvoltat, ajungând să includă o întreagă colecţie ready-to-wear şi de accesorii (printre care poşete, pantofi, obiecte de piele, eşarfe şi bijuterii). Compania comercializează şi bagaje, ochelari şi mobilă. În 2012, fondatoarea şi co-chairman-ul Diane von Furstenberg a fost numită cea mai puternică femeie din fashion de către revista Forbes. În plus, este autoarea romanului autobiografic The Woman I Wanted to Be, lansat pe 28 octombrie 2014.
DVF are sediul la New York şi se poate lăuda cu o reţea globală de distribuţie în peste 55 de ţări şi 1.500 de puncte de vânzare – printre care şi 97 de magazine partenere DVF în America de Nord şi Sud, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Site-ul DVF este http://www.dvf.com.
Așadar, reality show-ul House of DVF va avea premiera duminică, 9 noiembrie 2014, la ora 22:00, numai la E! Episoadele vor fi difuzate săptămânal.
© Copyright:
NOUL SHOW HOUSE OF DVF, DEDICAT CASEI DIANE VON FURSTENBERG, ÎNCEPE DUMINICĂ, 9 NOIEMBRIE, LA 22:00, NUMAI LA E!
House of DVF, noul reality show de la E!, începe duminică, 9 noiembrie, la ora 22:00 și va fi difuzat săptămânal. House of DVF îi poartă pe telespectatori într-o călătorie unică - aceea a opt tinere hotărâte să devină Ambasador Global al Brand-ului DVF - şi dezvăluie lecţiile de viaţă pe care acestea le primesc pe parcurs de la designerul Diane von Furstenberg.
Posteaza comentariu