Cinefilul Jean-Marie Boursicot avea doar 3 ani cand s-a indragostit iremediabil de tot ce inseamna cinematografie. La varsta de 28 de ani, in anul 1981, a imaginat si creat conceptul numit „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, un eveniment care a ajuns sa cucereasca sute de mii de oameni din lumea intreaga, de la Vladivostok si New York, pana la Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Hong Kong sau Sydney. Boursicot a ajuns in Cartea Recordurilor pentru colectia sa de 700.000 de filme publicitare, ce creste constant cu cate 10.000-20.000 de clipuri in fiecare an.
Peste 40 de tari si 300.000 de „devoratori” de pretutindeni sarbatoresc an de an intr-o atmosfera unica arta de a face publicitate, de a transmite un mesaj, de a trezi emotii autentice si de a deschide o fereastra catre lumea intreaga.
De ce se reunesc anual sute de mii de fani ai “Noptii Devoratorilor de Publicitate” pentru 7 ore de program interactiv? Pentru ca experienta inseamna reclame cu adevarat bune, muzica ce trezeste simturile si surprize neasteptate mereu pe placul publicului.
“Imi plac reclamele spectaculoase, distractive, cu situatii imprevizibile, momente care te misca si actorii atipici. Acest eveniment nu este o lectie de marketing, este un moment cinematografic nemaipomenit de care trebuie sa te bucuri!”, spunea Boursicot.
Cei care doresc sa guste din plin experienta care se traieste doar o data pe an isi pot adjudeca biletele pe http://www.bilete.ro/comanda.asp?eveniment=Noaptea+Devoratorilor+de+Publicitate+07+Nov+2014 , in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si in Magazinele Germanos. Toate informatiile si detaliile despre eveniment pot fi accesate pe https://www.facebook.com/devoratori.
Sirul momentelor memorabile se pierde usor la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, pe data de 7 noiembrie, la Sala Polivalenta!
© Copyright:
Noaptea Devoratorilor de Publicitate... in cifre
40 de tari in care ruleaza an de an si 300.000 de entuziasti din toate colturile lumii care devoreaza intr-o noapte cultul publicitatii la unison. 100 de orase se inscriu anual in turneu si 33 de ani s-au scurs de la prima noapte alba inchinata spoturilor publicitare de top. 60 de nationalitati diferite comunica, in 7 ore de program, in limba universala a advertisingului. Asa arata in cifre Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ajunsa in 2014 la cea de a 19-a editie, mai intensa, mai autentica si mai antrenanta ca oricand!
Posteaza comentariu