McDonald’s România continuă campania națională „Mi-e poftă să fac bine!”, inițiată în 2012, prin care susține îmbunătățirea serviciilor de diagnostic şi tratament din cadrul Spitalului pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din Bucureşti.
Astfel, în perioada 18-24 noiembrie, compania donează 1 Leu din valoarea fiecărui Big Mac și McChicken (sandviş sau meniu) pentru achiziționarea unui computer tomograf necesar spitalului.
„Mi-e poftă să fac bine!” este campania demarată în 2012, pentru a susține achiziționarea unui computer tomograf necesar diagnosticării a peste 3.000 de pacienți ai Spitalului pentru Copii “Grigore Alexandrescu” din București.
Fundația pentru copii Ronald McDonald este una dintre cele mai importante organizații non-guvernamentale din România care are ca scop îmbunătățirea vieții copiilor aflați în suferință și a familiilor acestora.
Evenimentul principal de strângere de fonduri este “McHappy Day” în cadrul căruia angajaţii companiei McDonald’s, personalităţile și consumatorii devin purtători ai mesajului campaniei și susțin proiectul principal al Fundaţiei.