Pe parcursul a trei luni, Pepsi Challenge invită consumatorii să sfideze convenţiile şi să încerce experiențe noi, participând la o serie de provocări lunare şi săptămânale, anunţate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro. În luna aprilie, oricine poate crea un design nou pentru doza de Pepsi, intrând în aplicația specială găzduită pe site-ul campaniei. Cele mai reușite trei propuneri vor ajunge, în ediţie limitată, pe rafturile magazinelor din ţară.
În calitate de ambasador al campaniei, Marius Moga invită fanii Pepsi să se lase inspiraţi şi provocaţi, pentru a câștiga experienţe memorabile și multe premii.
„Pepsi este un brand inovator, cool şi mereu pus pe fapte mari atunci când vine vorba de interacţiunea cu fanii săi, iar Pepsi Challenge a fost o provocare mai întâi pentru noi - să reafirmăm spiritul Pepsi și să gasim idei îndrăznețe, creative și relevante pentru fani. Am pregătit o colecție de provocări variate, cu multe premii puse în joc, dar mai ales cu multe experiențe diferite, care te invită să încerci în fiecare săptămână ceva nou. Colaborarea cu Marius Moga a luat naștere în mod firesc, el fiind un artist creativ și polivalent, care a acceptat numeroase provocări de-a lungul carierei”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices Romania.
„Pepsi Challenge este o campanie în care m-am regăsit imediat, pentru că se bazează pe trei ingrediente pe care încerc să le includ mereu și în proiectele mele: creativitate, distracție și testarea limitelor. Este o campanie care îți reamintește că sunt atâtea lucruri pe care ai putea să le faci, doar să ai puțin curaj, să vrei să ieși din bucla activităților obișnuite”, a declarat Marius Moga.
Campania globală Pepsi Challenge este cea mai mare şi complexă campanie Pepsi de până acum, în care sunt implicate vedete internaţionale şi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lume să trăiască experienţe noi.
Posteaza comentariu