Grillatarianismul este pentru atunci când ai poftă de o friptură suculentă, condimentată așa cum trebuie şi proaspăt luată de pe grătar. Pentru o zi de vară cu prieteni, bere şi mici. Pentru amiaza în care ai trecut pe lângă un grătar şi te-ai hotărât că asta vrei să faci şi tu seara.
Ce tip de grillatarian ești?
Campania #grillatarian a debutat pe 4 iulie cu un spot-manifesto care prezintă o sumedenie de motive pentru care poți mânca oricând o bucată de carne: http://bit.ly/1r0z1Cb.
Prin intermediul aplicației de Facebook găzduită pe pagina de Facebook lidl.ro, în perioada 4 – 17 iulie, poți afla ce tip de grillatarian ești. Există cinci tipologii create, descrise mai jos.
Sunt tipuri de oameni cu care te duci la grătar. Știi cum suntem, eu vreau şi legume la grătar, tu vrei peşte, Gigel nici nu ne bagă în seamă daca nu aude cuvântul „mici”. Şi toți salivăm când vecinul face grătar şi ajunge mirosul şi la noi. De aici şi descrierile noastre:
• Grillatarian clasic: Nu exagerezi cu legumele, dar nici cu carnea. Ești foarte echilibrat. Te-a descris vreodată cineva ca fiind foarte simpatic? Asta pentru că te înțelegi bine cu toata lumea. Acum du-te şi fă un grătar, l-ai meritat.
• Grillatarian sofisticat: Daca faci un grătar, ai grijă să fie şi peşte pe el, sau cel puţin o friptură de vită. Ești inteligent, sofisticat şi extravagant. Unii oameni te pot considera pretențios, dar acei oameni nu te interesează.
• Grillatarian mai mult Miciatarian: Nu are mici? Nu se numește grătar. Ești clasic, amuzant şi puțin împrăştiat. Câteodată poate prea petrecăreț. Ai grijă să nu-ţi sară prea repede muștarul.
• Grillatarian fericit că există termenul Grillatarian: Iubești burgerii şi grătarul este momentul perfect să-ţi exersezi talentele de bucătar. Ești cool fără efort şi ai o mulțime de prieteni. Mulți oameni au păreri puternice despre tine dar asta este OK.
• Grillatarianul cu certificat de Grillatarian: Ești maestrul grătarului. Cel mai mult îți place friptura de porc, dar te înțelegi bine cu aproape orice carne. Poți aprecia şi lucrurile sofisticate şi lucrurile simple dar plăcute. Şi la finalul zilei, faci o mulțime de oameni fericiți
30 de vouchere zilnice sau 100 de kit-uri de grillatarian
Utilizatorii pot câștiga premii zilnice – câte 30 de vouchere de cumpărături a câte 50 de lei - sau 100 de kit-uri grillatarian. Un kit cuprinde un ghid al grillatarianului, un şort de grătar cu un mesaj amuzant şi un grătar instant, de unică folosință. Acestea se acordă prin tragere la sorţi la sfârșitul campaniei. Pentru a spori șansele la extragerea finala, fanii de pe Facebook au la dispoziție întrebări zilnice care oferă mereu informații noi din universul grillatarianului.
În aplicație, există o categorie de Memets – o serie de mesaje amuzante cu care utilizatorii se pot identifica: „I turn grills on”, „Eu nu mănânc mereu carne, dar şi când mănânc este pentru că vreau”, „Meat busters” etc. Butonul de share este la îndemână şi astfel utilizatorii pot distribui pe Facebook cu ușurință mesajul preferat.
© Copyright:
Lidl lansează aplicaţia „Grillaterian” şi setează un nou trend culinar pentru iubitorii de carne
Odată cu o variată colecţie de produse pentru grătar, Lidl a lansat un nou trend: Grillatarianismul. Cum era de așteptat, carnivorii aveau nevoie să-şi reafirme identitatea. Grillatarianism, un trend care a existat mereu, dar nu avea încă un nume.
Posteaza comentariu