Campania are cea mai mare valoare a premiilor puse în joc de Lay’s până acum, iar Cabral şi Puya sunt protagoniștii spotului. Cei doi realizează împreună o adaptare inedită a hitului „Bagă bani”, oferind de fapt detalii consumatorilor despre cum pot câștiga premiile puse în joc. Spotul online poate fi accesat aici.
„Aşa cum ne-am obişnuit deja, Puya şi Cabral surprind perfect spiritul brandului Lay’s şi în noul spot, iar colaborarea cu ei este o plăcere pentru noi. Ne-am propus, prin hitul „Bagă bani” interpretat de cei doi în varianta Lay’s, să comunicăm consumatorilor într-un mod amuzant și antrenant despre premiile extrem de atractive oferite în campanie. Acest tip de campanie este deja o tradiție pentru Lay’s, iar anul acesta premiile totale ating cea mai mare valoare din istoria Lay’s în România: 1.350.000 lei”, spune Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
În cadrul campaniei „Lay’s are o super miză, bani în pungă şi-n valiză!”, sunt lansate pe piață peste 600.000 de pungi norocoase, prin care consumatorii vor avea surpriza plăcută de a câștiga bani pe loc. De asemenea, aceștia pot câştiga o valiză de 10.000 de lei pe zi, timp de 35 de zile.
Înscrierile în promoţie au loc în perioada 20 ianuarie – 20 martie, iar tragerile la sorţi ale câştigătorilor celor 35 de valize vor avea loc zilnic, din 15 februarie şi până pe 21 martie.
Campania este susţinută prin spoturi TV, promovare radio, online, social media, OOH (care va conţine şi un proiect special în pasajul de la Piaţa Universităţii) și PR.
În continuare, Lay’s invită toţi consumatorii să urmărească pagina campaniei www.valizaLays.ro şi pagina de Facebook Lay’s pentru a afla noutăţile şi surprizele ce urmează.
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate în industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro.