Prin campania aniversară „Redescoperă Culorile României”, producătorul român de lacuri și vopsele și-a propus să susțină cu materiale proiecte unice în România care au în comun două valori importante pentru companie și pentru comunitate: tradiția și inovația. La începutul anului, compania Policolor și Ciocănești, singura comună muzeu din România, au semnat un parteneriat în baza căruia producătorul a furnizat vopsea și materiale pentru renovarea brâielor de pe un sfert din casele comunei și pentru reabilitarea Muzeului Etnografic, pentru care comunitatea locală a donat piese care ajută la reconstituirea istoriei locului.
Muzeul Etnografic din Ciocănești a fost înființat în urmă cu aproape zece ani, la scurt timp după ce comuna, care timp de 50 de ani nu a avut personalitate juridică, a reușit să și-o recapete.
Policolor a alocat în 2015, pentru campania aniversară „Redescoperă Culorile României”, materiale al căror preț echivalent a fost estimat la 250.000 de euro. Campania, derulată pe parcursul anului în curs, include mai multe proiecte implementate în mai multe orașe ale țării și în domenii diferite. Către primăria Ciocănești au fost direcționate 3 tone de materiale pentru realizarea soclurilor și aproximativ 700 de kilograme de vopsea lavabilă în nuanțele specifice motivelor tradiționale din comună.
La începutul lunii august, Policolor împreună cu o echipă de tineri voluntari din toate colțurile țării au finalizat decorarea primului din cele 5 vapoare amplasate la intrările și ieșirile din municipiul Constanța, cel mai mare oraș port la Marea Neagră. Proiectul face parte din campania aniversară și a fost realizat în parteneriat cu Primăria municipiului Constanța. Decorarea vaporului a fost realizată în baza unui concurs de concepte creative, premiat de Policolor cu 1.000 de euro net.
Începând din luna iulie, a fost pusă în circulație Hora, prima locomotivă pictată cu motive tradiționale din România, un alt proiect inclus în campanie, al cărui beneficiar este CFR Călători și românii care călătoresc cu trenul. Conceptul creativ și implementarea au revenit artistului vizual Carmen Nistor, care a reușit să finalizeze proiectului în timp record. Policolor a pus la dispoziție, prin divizia Automotive, materialele de care a avut nevoie artistul pentru a realiza opera.
Policolor și Metrorex au semnat anul acesta un parteneriat în baza căruia compania va furniza materialele necesare pictării a două stații de metrou. Proiectul, agreat de cele două părți așteaptă să fie implementat.
În cadrul campaniei aniversare, compania a pus bazele primului Club de „Ambasadori ai culorii”, în care au fost invitați să se înscrie persoane și personalități ale vieții publice și artistice din România care lucrează sau promovează zilnic culoarea, în viața personală și profesională. În calitate de membri ai Clubului, „Ambasadorii culorii” vor contribui la construcția comunității online „Redescoperă Culorile României” și vor oferi membrilor acestora sfaturi de design interior, proiecte de arhitectură customizate, workshop-uri de fotografie, ii autentic românești etc.
Posteaza comentariu