În premieră, vizitatorii Băneasa Shopping City decid următorul magazin ce se va deschide în centrul comercial!

Proiectul MOOZA Pop Up Store - inițiativă unică în România ce susține antreprenorii creativi în a-și crește afacerea – intră în faza finală.

În perioada 10 iulie - 10 august, vizitatorii centrului comercial și fanii din rețele sociale digitale sunt invitați să voteze antreprenorul care va avea, timp de o lună, propriul magazin în Băneasa Shopping City. Pentru a-și susține favoritul, utilizatorii pot accesa direct platforma MOOZA Pop Up Store www.baneasashoppingcity.ro/mooza.

Începând cu luna septembrie, câștigătorul își  va putea pune numele pe magazinul MOOZA Pop Un Store  timp de o lună.

În competiție s-au înscris antreprenori creativi din diferite domenii, de la fashion la obiecte de design și bijuterii: : 109, 2NOIR, ADELINA IVAN, Aer Wear, ALEXANDRA CALAFETEANU, Alina Petcan, ANDREEA SULTAN, Atu Body Couture, Ava Precub, Boemo, BON BIJOU, BORANGIC, CREPE BLACK COLLAR, Cristian Samfira, Daffodil, Decobox® – Life in Bold colors!, DENIS PREDESCU – fashion designer & architect, E-Boda, Elena Perseil, El Cuero, Exclusives.ro, Female, GI Georgiana Ionita, Happy Friday, Herbaria, In Fata Blocului, IOANA CIOLACU, Iutta, Iza Van Dee, KamilahKosey, La Mode Toujours, LaCercei.ro, LANA X BRITNIC, Laura8, Lemnia, Lucienne, Malvensky, Mischa, Moogu Contemporary Jewellery, Mud in Romania, Naiv Clothing, Originalo, Pink Punk, PORC, Razvan Valceanu, Serendipity by Andreea Raicu, Snobbish Breakfast, the urban ties, Ubikubi, Vika Tonu & Alexandru Nimurad și Z A R U G.

În susținerea business-ului câștigător, Băneasa Shopping City se va ocupa și de promovarea magazinului MOOZA Pop Up Store.

Acesta va beneficia de un eveniment de deschidere și de o campanie de comunicare, pe canalele online ale centrului comercial.

Mai multe detalii despre MOOZA Pop Up Store sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.baneasashoppingcity.ro.