În cadrul campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au strâns 100.000 de lei pentru sprijinirea educației copiilor săraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil în Grădiniță alAsociației OvidiuRo

În cadrul unei noi ediții a campaniei „Zâmbet de copil”, desfășurată în perioada 10 iulie–31 august, urnele de donații aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile strânse vor contribui la sprijinirea educației copiilor săraci din programul Fiecare Copil în Grădinițăal Asociației OvidiuRo.
Și la această ediție a campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au demonstrat că sprijinul fiecăruia contează pentru a face o schimbare în bine în comunitate. Fondurile strânse în această ediție a campaniei vor fi direcționate către sprijinirea a 93de copii săraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil în Grădiniță, derulat de Asociația OvidiuRo.

După zece ani de programe de integrare școlară și socială a grupurilor dezavantajate, Leslie Hawke și Maria Gheorghiu, cofondatoarele Asociației OvidiuRo, au observat că majoritatea copiilor săracinu reușesc să recupereze decalajul educațional față de colegii lor, dacă nu beneficiază de oportunități de învățare de la vârste cât mai fragede.
Decizia de a începe un program educațional pentru preșcolari a venit firesc și, astfel, s-a născut Fiecare Copil în Grădiniță, lansat în 2010,cu girul Ministerului Educației.

„Le suntem recunoscători atât clienților, cât și angajaților Lidl. Prin această inițiativă, reușim să continuăm ceea ce am început. Astăzi susținem 2200 de copii să meargă la grădiniță, oferindu-le părinților tichete sociale de 50 de lei pe lună cu condiția să-i aducă zilnic să învețe. Programul a crescut prezența zilnică de la mai puțin de 45% la peste 80%.
Prin activitatea noastră, am arătat că părinții extrem de săraci își duc copiii la grădiniță, dar au nevoie de puțin sprijin",
spun cele două fondatoare ale Asociației OvidiuRo. ​​

„Continuăm să oferim zâmbete copiilor! Prin intermediul acestei noi ediții a campaniei „Zâmbet de copil”, clienții și angajații Lidl au vrut să le ofere celor mai săraci copii din România șansa la educație și la un start mai bun în viață.Sprijinirea educației copiilor este una dintre preocupările fundamentale din cadrul programului de responsabilitate socială Lidl.
Fiecare om are dreptul la educație, iar copiii săraci au nevoie de sprijinul nostru pentru a-și dezvolta capacitățile intelectuale încă din primii cinci ani de viață, oferindu-le șansa să meargă la grădiniță”
, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.



Programul Fiecare Copil în Grădiniță al Asociației OvidiuRo a obținut de două ori premiul întâi la Gala Societății Civile și a fost citat ca model de bună practică de prestigioasa publicație The Economist și de Banca Mondială.
În prezent, OvidiuRo sprijină 2200 de copii săraci din 11 județe să meargă zilnic la grădiniță.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod