Soarele, zâmbetul mamei, privirea copilului tău când descoperă ceva nou, căldura din ochii partenerului când îți spune “te iubesc”, gustul desertului preferat - toate sunt mici bucurii care ne fac viața mai frumoasă. Însă, și nu de puține ori, din cauza grijilor și a tumultului în care trăim, uităm să le vedem și să le simțim cu adevărat. Danone își propune să ne reamintească nenumăratele motive pentru care merită să zâmbim zilnic, prin noua platformă de brand - „Gustă viața zâmbind”.
Zâmbetul a stat mereu în centrul identității Danone, ca expresie a stării de bine și de sănătate obținute printr-o alimentație echilibrată. „Gustă viața zâmbind” merge un pas mai departe, propunând consumatorilor, prin iaurturile Danone, o filosofie de viață care valorizează micile bucurii și care le reamintește motivele pentru care ar trebui să zâmbească zilnic: cei dragi, sănătatea, optimismul.
Noua platformă de brand Danone se reflectă la nivel vizual printr-un logo și un slogan nou, în care zâmbetul este elementul central.
Campania de comunicare este susținută prin
spot TV, o nouă platformă de comunicare online
www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de bază Danone: Natural, Delicios, Danone de băut, Sana, Lapte bătut și Danone dietetic. În plus, campania beneficiază de o promoție instore, în urma căreia Danone va împlini dorințele a trei consumatori, desemnați câștigători prin tragere la sorți.
Promoția se va derula între 21 februarie și 18 aprilie 2014. Detalii despre mecanismul de participare pe
www.gustaviatazambind.ro/LinguriteDanone.
Danone Natural și Delicios sunt primele iaurturi produse în fabrica Danone, în anul 1999, după achiziționarea și retehnologizarea fostei fabrici Miorița.