Cea mai mare piata de desfacere pentru Ergorapido este SUA, urmata de Japonia si Franta. Cele doua piete-cheie, SUA si Japonia, pot fi folosite pentru a reprezenta grafic volumul de aspiratoare Electrolux Ergorapido produs: daca sunt puse 10 milioane de Ergorapido pe orizontala, intr-o linie, se atinge distanta de la New York la Tokio.
„Succesul inregistrat de Ergorapido reflecta aprecierea pe care consumatorii o au fata de produsele noastre”, a declarat Carmen Georgescu, Manager Marketing si Comunicare al Electrolux Romania.
In prezent, Ergorapido a ajuns la cea de-a treia generatie de aspiratoare si insumeaza 45 de modele vandute de-a lungul anilor. Fiecare noua generatie Ergorapido a pastrat functionalitatea de baza 2-in-1, insa a adus imbunatatiri semnificative la nivelul manevrabilitatii si al performantei de curatare, prin noua tehnologie dezvoltata pentru baterie. De asemenea, au fost introduse tehnologia de curatare BrushRollClean™, noi lumini pe duza si sistemul de sustinere independent.
Inca de la aparitia sa, Electrolux Ergorapido a fost apreciat nu doar de consumatori ci si de juriile competitiilor de design, castigand numeroase premii:
• Red dot: 2005, 2008, 2014
• Plus X: 2011, 2012, 2014
• iF Design Award: 2005, 2008, 2014
• Design S award: 2006
• Good Design Award (Japonia): 2007