La finalul lunii octombrie, grupul Noriel a pus bazele unui parteneriat de lungă durată cu Asociația OvidiuRo. După o donație financiară și în jucării în valoare de aproape 20.000 de euro făcută în cadrul Halloween Charity Ball, Noriel dă startuluneicampanii naționale de strângere de fonduri în rețeaua sa de magazine.
Participarea NoriellaHalloween Charity Ball, eveniment anual organizat de Asociația OvidiuRo, a marcat și începutul unei colaborări între cel mai mare lanț de jucării din România și Asociație. Având o gamă foarte largă de jucării și jocuri educative, Noriel susține dezvoltarea celor mici și prin asocierea cu o organizațieal cărei principal obiectiv este educația copiilor defavorizațiși includerea lor în programul de învățământ încă din faza de grădiniță.
„Considerăm că jocurile au un rol esențial în viața noastră, indiferent de vârstă. Ele sunt cu atât mai importante pentru cei mici, cu cât pot dezvolta abilități utile de-a lungul întregii vieți sau pot facilita procesul de învățare. Credem în misiunea OvidiuRO, de acorda fiecărui copil șansa să învețe.Ne-am propus să ajutăm și noi să creștem numărul copiilor care beneficiază de această șansă în mediile defavorizate, angrenând și părinții care trec pragul magazinelor noastre. Suntem convinși că vor fi alături de noi pentru un asemenea obiectiv”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
Astfel, în luna cadourilor, luna decembrie, Noriel va instala urne, la casele de marcat, unde clienții vor putea dona o sumă pentru ca acești copii să aibă o șansă mai bună în viață. Campania va fi implementată în toate cele 44 de magazine din rețeaua Noriel din întreaga țară, iar fondurile vor fi donate Asociației OvidiuRo pentru continuarea programului „Fiecare Copil în Gradiniță”.
În cadrul evenimentului de caritate Halloween Charity Ball, organizat de Asociația OvidiuRo la finalul lunii octombrie, grupul Noriel a donat 2800 de produse, în valoare de aproximativ 16.000 euro, și o sumă în bani, donația totală ridicându-se la aproape 20.000 euro. Jocurile și jucăriile donate de Noriel au ajuns la 2.200 de copii din comunitatea OvidiuRo.
În urma Halloween Charity Ball, s-au strâns 267.000 de euro de la cei 500 de participanți preocupați de educaţia preşcolară a copiilor săraci din România.
Noriel Toys are în portofoliul său câteva linii speciale de jocuri pentru copii, care să dezvolte creativitatea, limbajul, gândirea logică și chiar exercițiul cu cifrele și literele: Plastelino, pentru copiii talentați sau care au nevoie să își finiseze îndemânarea, colecția de jucării Micul Artist, care îi provoacă pe copii să își dezvolte creativitatea și simțul estetic sau Literix și Matematix, jocuri de construcție a cuvintelor și de strategie, care stimulează învățarea și competiția.
© Copyright:
Educație prin joacă pentru copiii defavorizați
Noriel începe o colaborare de lungă durată cu OvidiuRO, în urma evenimentului Halloween Charity Ball.
Posteaza comentariu