Campania este conceputa in jurul conceptului „Never Hide” („Nu te ascunde niciodata”) creat de Luxottica in 2007. Curajul de a te exprima, de a-ti afisa gandurile si personalitatea in mod autentic, de a respecta valorile sinceritatii si unicitatii compun ADN-ul brandului Ray-Ban inca de la inceputurile sale, din 1937 si pana astazi. Sub sloganul global de comunicare „Never Hide" al Ray-Ban, campania va acoperi mai multe tipuri de activitati.
Dintre acestea, cea mai importanta este angajamentul de a inchide cele peste 120 de site-uri ilegale care comercializeaza in prezent in Romania ochelari de soare Ray-Ban contrafacuti si de a supraveghea indeaproape comertul pe internet.
Datele de la nivel mondial arata ca numai in perioada ianuarie-iunie 2014, au fost activate 1714 de site-uri ilegale de comercializare de ochelari de soare contrafacuti, in crestere cu 39,6% fata de anul trecut si 1339 de site-uri ilegale au fost inchise in acelasi interval de timp, cu 146% mai multe, comparativ cu anul precedent. Primele 3 tari in ordinea inregistrarii de site-uri ilegale sunt China (26%), Statele Unite (13%) si Germania (7%). In ceea ce priveste numarul de produse confiscate in fiecare an, acesta se ridica la 1.008.126, in crestere cu 357% fata de anul trecut, cu o valoare totala de 22,4 milioane de euro, cu 55% mai mare comparativ cu anul precedent.
Fanii loiali ai Ray-Ban devin si ei parte a efortului de mentinere a imaginii marcii preferate, alaturandu-se echipei de detectivi „Never Hide" Ray-Ban, un program prin care clientii vor avea posibilitatea de a semnala direct situatii de comert cu ochelari de soare Ray-Ban contrafacuti. Luxottica Romania pune la dispozitia consumatorilor date de contact speciale pentru transmiterea de informatii si rapoarte privind situatiile de contrafacere de produse pe care le identifica in mediul online – site-uri care comercializeaza produse Ray-Ban contrafacute sau care utilizeaza in mod abuziv sigla/imaginea marcii Ray-Ban: info@hr.luxottica.com