Campari, băutura de renume mondial și simbolul clasic al stilului și al culturii italiene, își transpune eleganța într-un nou pachet pe care consumatorii îl pot găsi la raft din această toamnă. Pachetul, modern și ușor de transportat, conține noua sticlă Campari, două pahare de calitate și o panglică roșie de satin, care îl transformă în cadoul ideal pentru ocazii festive.
Restilizarea pachetului reprezintă o nouă etapă dintr-un plan pe termen lung ce vizează modernizarea mărcii premium și reflectă statutul brandului de simbol contemporan.
Cutting-ul elegant al pachetului pune în valoare cadoul, oferind consumatorului vizibilitate maximă asupra conținutului. Cele trei signiture drinks, Campari Orange, Americano și Negroni, sunt de asemenea prezentate pe spatele cutiei, în timp ce pe lateral se găseste QR codul care trimite consumatorul către pagina oficială de Facebook Campari România.
Creația pentru noul pachet a fost realizată pe plan local, cu obiectivul de a dezvolta un nou pachet care să comunice carisma și pasiunea brandului într-un mod modern și autentic.
Rezultatul este o imagine nouă, proaspătă și modernă, care îmbină cu succes elementele estetice cu cele practice. Logo-ul di Milano este evidențiat de efecte speciale, iar panglica roșie oferă o notă specială de eleganță.
Conceptul „Di Milano” exprimă într-un mod simplu, dar captivant, latura modernă, plină de strălucire a orașului cu același nume și locurile fascinante, care inspiră pasiune, senzualitate și vitalitate.
Încă de la lansarea sa în 1860, Campari a comunicat întotdeauna apelând la limbajul și la tonurile stilistice reprezentative pentru perioadele respective, anticipând tendințele și poziționându-se ca un adevărat promotor al modei și al stilului.
Adaptându-se întotdeauna noilor generații și ținând cont permanent de tendințele de reînnoire a gusturilor și formelor care au caracterizat piața băuturilor alcoolice, Campari este un deschizător de drumuri în ceea ce priveste design-ul în industria băuturilor alcoolice.