În România, în anul 2010, au fost vândute 57.369 de jucării în valoare de 80.387 euro, care au fost utilizați la finanțarea unui proiect implementat de UNICEF. Începând cu 2011, au fost sprijinite proiecte ale organizației Salvați Copiii. În primul an, au fost vândute 56.405 de jucării, iar în anul 2012, numărul total de jucării vândute a ajuns la 48.171.
Anul acesta, campania se desfașoară în perioada 3 noiembrie 2013 – 4 ianuarie 2014, iar pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate, IKEA Foundation donează un euro pentru educația copiilor.
IKEA Foundation îşi propune să îmbunătăţească oportunităţile pentru copii şi tineri din ţările în curs de dezvoltare, finanţând programe pe termen lung care creează o schimbare substanţială şi de durată.
Doi dintre partenerii principali ai IKEA Foundation sunt UNICEF şi Salvaţi Copiii.
Compania IKEA, prin intermediul IKEA Foundation, este cel mai mare donator la nivel mondial pentru ambele organizaţii.