Evenimentul a reunit iubitorii de romanesc intr-un cadru intim ce a stimulat evocarile si aducerile-aminte de o experienta, de un om, de un loc, de o stare, intocmai manifestului lansat de Iutta pe platforma www.dorderomanesc.ro. Tematica serii a fost intarita si de indemnul facut invitatilor de a veni insotiti de o persoana de care le era dor si de a-si marturisi acest sentiment spre a fi gravat in scris pe un suport de piele naturala cu ajutorul unui talentat artizan.
In intampinarea sustinatorilor proiectului, galeria de arta Galateca a gazduit o instalatie contemporana de doruri suspendate, scrise manual, ce a fost inspirata de povestile celor peste 300 de participanti ai campaniei online. Pentru a intregi atmosfera creativa, Eglantina Becheru, artist vizual, a realizat un performance de pictura in timp real.
Fundalul sonor, asigurat de ritmuri armonioase de vioara, a purtat ascultatorii intr-un ocol in jurul lumii prin piese de inspiratie folclorica si i-a readus pe bogatia plaiurile natale prin abordarea unui repertoriu cu specific national. Tot acest parcurs a culminat cu dezvaluirea marelui premiu al campaniei „Dor de romanesc”– un tur fotografic national de 10 zile, realizat impreuna cu agentia Romania 101, in scopul promovarii turismului romanesc, a brandului de tara si sustinerea obiceiurilor specifice fiecarei zone.
Pe langa participarea la acest traseu atractiv, castigatorul proiectului va primi geanta de voiaj „Dor calator”, realizata de Iutta special cu aceasta ocazie, fiind inspirata de dorurile care se strang pe platforma campaniei. Alte 100 de premii, in produse Iutta si ale partenerilor, isi asteapta castigatorii la finalul celor 10 saptamani. Toti cei care isi scriu dorurile pe platforma www.dorderomanesc.ro vor fi inscrisi automat in tombola campaniei.
Conceput ca un moment festiv, evenimentul a readus in mintea si sufletul celor prezenti dorul pentru tot ce inseamna romanesc, dar si pentru copilarie, acesta fiind unul dintre cele mai dese momente evocate cu nostalgie inca de la inceputul campaniei. Povestea gentilor Iutta si a celor 10 zone din tara a fost iustrata intr-un decor inedit prin colectia din piele „Dor de romanesc”, careia i s-a adaugat in premiera linia „Dor de copilarie”, genti pentru cei mici ce ilustreaza dorurile celor mari.
© Copyright:
Campania Dor de romanesc a fost sarbatorita prin interpretari artistice contemporane la Galeria Galateca
Campania internationala „Dor de romanesc”, organizata de brandul Iutta, a fost sarbatorita in offline in cadrul Galeriei Galateca, joi, 06 noiembrie 2014, in compania a peste 300 de persoane publice, bloggeri si artisti locali de renume.
Posteaza comentariu