Pe parcursul a două luni de zile, produsele Paul cu ciocolată care se vor bucura de întreaga atenţie sunt: croissant au chocolat, pain au chocolat, gourmandise, éclair, macaron, brioche chocolat, Viennoise chocolat, Gaufre chocolat, Millefeuille, Tartelettes, Moelleux, Entremets (torturi cu ciocolată), ciocolată caldă şi frappe macaron cu ciocolată.
„Ciocolata este unul dintre cele mai rafinate şi râvnite produse de către cei mari şi mici deopotrivă. Prin Festival du Chocolat ne propunem să celebrăm acest desert, oferindu-le clienţilor noştri produse cu ciocolată în cele mai diverse forme, care transmit acel „art de vivre” franţuzesc, caracteristic brutăriilor Paul. De asemenea, în cadrul campaniei Festival du Chocolat sperăm ca tot mai mulți consumatori să încerce produsele Paul şi să se convingă de calitatea lor. Îi vom întâmpina cu oferte speciale, valabile pentru întreaga colecție de produse cu ciocolată”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
Pe perioada campaniei, consumatorii beneficiază de 20% reducere la achiziţia oricărui produs cu ciocolată după două vizite, până la sfârşitul lunii iunie.
Mai multe informaţii despre Festival du Chocolat şi produsele de la Paul găsiţi pe pagina de Facebook a Paul România, în colecţia de bunătăţi, şi pe pagina de Instagram.