Bon Bijou, cel de-al treilea câștigător al MOOZA Pop Up Store, și-a inaugurat aseară magazinul din Băneasa Shopping City

MOOZA Pop Up Store s-a redeschis cu cel de-al treilea brand câștigător al proiectului, Bon Bijou. Evenimentul de deschidere a vorbit despre puterea pe care accesoriile potrivite o conferă oricărei femei, avându-i drept invitați speciali pe Carmen Negoiță, Laura Belecciu, Bogdan Vlădău și Vali Bărbulescu.

La petrecerea de inaugurare a celui de-al treilea MOOZA Pop Up Store, invitații au putut admira cea mai nouă colecție Bon Bijou, descoperind promisiunea brandului de bijuterii către femeile moderne: „Piesele Bon Bijou sunt versatile și promit să facă orice femeie să se simtă puternică, indiferent de outfitul pe care l-a ales, fie el casual sau glamorous. Femeia Bon Bijou are încredere în ea, nu are prejudecăți, este creativă și mereu deschisă la nou.

Știe că ea își poartă bijuteriile și că nu bijuteriile o poartă pe ea,” a declarat Raluca Leafu, creatoarea brandului Bon Bijou. Raluca Leafu și Hanny Bratu, director de marketing Baneasa Developments, au fost gazdele evenimentului de aseară.

Cea mai nouă colecție Bon Bijou, care va putea fi regăsită la MOOZA Pop Up Store până pe 21 decembrie, cuprinde bijuterii cu o linie contemporană: coliere-statement voluminoase și inele supradimensionate, ce dau forță ținutelor de seară, accesorii pentru păr, ce pot condimenta un look boem, sau piese delicate, precum brățări și pandantive fine, ce conferă un aer elegant ținutelor de zi.
Accesoriile din noua colecție pot transforma orice ținută, într-una care să atragă privirile în orice moment. Bijuteriile sunt realizate din aliaje metalice inoxidabile, sunt placate cu aur și nu conțin nichel.

Inițiat în prima parte a acestui an de către Băneasa Shopping City, MOOZA Pop Up Store este un proiect unic în România, care își propune să ofere o primă experiență comercială antreprenorilor aflați la început de drum.

În acest moment, competiția MOOZA Pop Up Store este la cea de-a doua ediție și va oferi unui brand din domeniile creative propriul magazin în mall, în anul 2015.
În provocarea lansată pe 17 octombrie s-au înscris 19 antreprenori, care pot fi votați pe platforma www.moozapopupstore.ro până pe 15 ianuarie 2015. Brandul care va strânge cel mai mare număr de voturi va fi desemnat câștigător anul viitor.

ai multe detalii despre a doua ediție MOOZA Pop Up Store  sunt disponibile pe www.moozapopupstore.ro.