Viața înseamnă evoluție, iar oamenii sunt într-o permanentă schimbare, însă nu reușesc întotdeauna să găsească resursele sau timpul necesar pentru a se automotiva, aceștia având de cele mai multe ori nevoie de sprijin din exterior pentru îndeplinirea scopurilor propuse. Băneasa Shopping City înțelege rolul pe care îl poate avea în cadrul comunitații și își dorește să devină astfel nucleul și susținătorul principal în drumul spre schimbare.
Cei zece participanți ai campaniei au fost aleși în urma unui eveniment-experiment ce a avut loc chiar în centrul comercial, pe parcusul unui weekend, întreg conceptul fiind implementat de compania Dove.
La intrarea în mall, clienții au fost întâmpinați de două porți, semnalizate cu mesajele „Sunt o persoană obișnuită” și „Sunt o persoană deosebită”.
Campania Redesign Yourself se va desfășura în perioada 15 septembrie-15 noiembrie și implică un proces de reinventare la nivel fizic și psihic, alături de o echipă de profesioniști care va călăuzi evoluția celor zece. Participanții vor beneficia de serviciile de consiliere de shopping şi detox de garderobă oferite de Alina Pitilină și Norbert Matei, stiliștii Băneasa Shopping City, dar şi de sfaturi și soluții în materie de îngrijire, hair & make-up, oferite de Patio, Perfect Nails și M.A.C.
Întregul proces este susținut și de adoptarea unui stil de viață sănătos, transformarea fizică a participanților fiind una dintre cele mai importante și vizibile etape pe care le vor experimenta cei zece candidați.
Stejarii Country Club, unicul country club din România, va pune la dispoziția lor 8 antrenori de fitness care, împreună cu nutriționistul Alina Stoica vor concepe programe de antrenament și nutriție personalizate, ajutându-i să atingă forma fizică dorită, să își depășească limitele și să facă o transformare personală totală, interioară și exterioară.Totodată, pentru o transformare completă, cursurile de public speaking și de creștere a încrederii de sine, oferite de compania de training Self Trust Academy stau și ele la dispoziția concurenților. Printre acestea se numără: capacitatea de captare a atenției, carisma, coerența și claritatea mesajului, un bodylanguage convingător, în acord cu limbajul verbal și inteligența emoțională.
Întreaga transformare va putea fi urmărită pe http://www.baneasashoppingcity.ro/redesign-yourself/home şi pe canalul de YouTube al Băneasa Shopping City - http://bit.ly/1EXzOOq, într-o serie de episoade săptămânale, unde se va putea vedea evoluția celor zece participanți.
„Am pornit de la ideea că Băneasa Shopping City nu este doar un simplu centru comercial, ci un loc în care membrii comunitații noastre își pot îndeplini dorințele și se pot dezvolta.
Partenerii campaniei Redesign Yourself: Accessorize, Bigotti, Dove, FREYWILLE, Karen Millen, L’Occitane, M.A.C., Meli Melo, NIKE, PATIO, Perfect Nails, Pepper, Preciosa, Raw’z, Self Trust Academy, Sensiblu, Stejarii Country Club, Trends by Adina Buzatu, Weekend Max Mara.
Echipa de proiect este formată din:
Alexandru Bogdan – Marketing Director
Ovidia Popescu – Campaign Coordinator
Alina Pitilină & Norbert Matei – Stiliști
Cătălin Oprițescu – Producător
Posteaza comentariu