Prin noua campanie, Lipton își propune să dea mai mult gust celui mai iubit anotimp din an, inspirând fanilor poftă de vară, de vacanță și de experiențe noi. Alături de Antonia, Lipton invită fanii să își spună poveștile de vară și să dea curs invitațiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregătește o serie de surprize ce vor fi anunțate, pe parcursul celor trei luni de vară, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.
“Când spui „Mi-e vară”, spui că ți-e poftă de aventuri noi, de zile lungi și însorite, în care te răcorești, te reîncarci constant cu energie și o iei mereu de la capăt. Așa vedem noi vara care a început, iar fanilor Lipton le-am pregătit surprize la tot pasul și multe experiențe cu gust. Antonia va fi alături de noi pe tot parcursul verii, fanii vor avea șansa să o cunoască și să interacționeze cu ea”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton. „De asemenea, pentru că vrem ca vara aceasta să aibă un gust special, am lansat două noi sortimente delicioase, care aduc același efect răcoritor și toate beneficiile ice-tea-ului”, adaugă Dana Iordache.
Cele două arome noi sunt disponibile în variantele de 0,5 L și 1,5 L PET, având un ambalaj nou, care le face mai ușor de transportat, fiind accesibile tuturor celor care vor să se bucure de prospețimea unei băuturi răcoroase, oricând și oriunde.
Antonia și Lipton Ice Tea dau tonul sezonului estival, prin noua campanie „Mi-e vară”
București, 29 iunie. Lipton Ice Tea lansează campania „Mi-e vară”, împreună cu două noi sortimente de ice-tea răcoritor, în ediție specială: o combinație fresh de piersică și guava și un amestec special de mango, cocos și lime. Colaborarea cu Antonia continuă de-a lungul verii, după ce artista a devenit imaginea Lipton în cadrul campaniei educaționale „Ce-ai în ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea și va fi protagonista unor evenimente speciale pregătite pentru fanii Lipton în noul sezon.