Pe 25 ianuarie, Always, lider mondial în îngrijirea feminină, a făcut un nou pas în campania de redefinire a expresiei “ca o fată”, lansând o versiune de 60 de secunde a videoclipului #Likeagirl, în cadrul Super Bowl XLIX. Lansat vara trecută, videoclipul #LikeAGirl a atras atenția asupra impactului pe care îl au cuvintele arătând cum o expresie comună precum “ca o fată”– de multe ori folosită drept insultă – poate avea un efect semnificativ asupra încrederii de sine a fetelor.
În prezența a peste 100 de milioane spectatori și telespectatori ai marelui meci, Always le-a propus tuturor fetelor, femeilor, băieților și bărbaților să se alăture mișcării #LikeAGirl și să transforme această expresie în cel mai frumos compliment pe care l-ar putea primi o fată.
“Încă de la lansare, am fost copleșiți de susținerea de care a beneficiat videoclipul #LikeAGirl și ne-am simțit încurajati de impactul pozitiv pe care l-a avut clipul până acum. Când oamenii văd clipul, știm că percepția lor despre expresia ‘ca o fată’ se schimbă – și asta înseamnă o schimbare în bine pentru încrederea în sine a fetelor,” a declarat Fama Francisco, Vice Președinte, Global Always. “Credem atât de tare în aceasta campanie, motiv pentru care am considerat că este momentul să transmitem mesajul pe o scenă mai mare, scena Super Bowl, pentru ca tot mai mulți oameni să ni se alăture în misiunea de a face fiecare fată să aibă încrederea unei campioane și de a transforma expresia ‘ca o fată’ în cel mai mare compliment.”
Misiunea #LikeAGirl a pornit de la un fapt profund real – mai mult de jumătate din fete experimentează o scădere a încrederii în sine în timpul pubertății și majoritatea nu își revine complet niciodată, iar insultele verbale pot accentua scăderea încrederii. Acesta este motivul pentru care Always a făcut un prim pas vara trecută prin lansarea videoclipului “Like a Girl”, iar rezultatele sunt deja vizibile. Înainte de a vedea filmul, doar 19% dintre fete asociau expresia “ca o fată” cu ceva pozitiv. Un studiu recent arată că, după ce au văzut filmul, 76% dintre fetele cu vârste cuprinse între 16 și 24 nu mai privesc expresia “ca o fată” ca pe o insultă, iar doi din trei bărbați care au vizionat filmul spun că acum s-ar gândi de două ori înainte să folosească expresia cu aceeași conotație ca până acum.
De la lansare, filmul #LikeAGirl a fost vizionat de peste 80 de milionane de ori în 150 de țări și a fost distribuit de peste 1,5 milioane de oameni din jurul lumii. Chiar și asa, doar jumătate dintre fetele din America și chiar mai puțini băieți și bărbați văzuseră filmul. Cu ajutorul scenei Super Bowl, Always a reușit să trasmită unei audiențe mult mai largi mesajul campaniei.
Inspirați de miile de fete care le-au scris și le-au arătat ce fac ele “ca o fată”, echipa Always a trimis-o pe Karlie Harman la Super Bowl. Karlie, în vârstă de 15 ani, este fundaș și, totodată, singura fată din echipa ei de fotbal din Northern Virginia. Karlie este finalista NFL “Together We Make Football”, fondatoarea unei fundații caritabile pentru veterani de război și exemplul perfect de fată care poate alerga, arunca și uimi pe toată lumea #LikeAGirl, atât pe teren cât și în afara lui. În plus, Always crede că povestea lui Karlie va inspira și alte fete să dea expresiei “ca o fată” un nou sens.
“Iubesc fotbalul așa că nu am ezitat niciodată să-l practic, în ciuda faptului că eram singura fată din echipă și chiar dacă au fost mulți oameni care s-au îndoit de capacitatea mea de a juca, din nou, doar pentru că sunt fată. Sunt norocoasă pentru că familia și prietenii mei mă susțin și mă încurajază să îmi urmez visul indiferent ce se întâmplă,” a declarat Karlie Harman, jucătoare de fotbal adolescentă. “Sunt foarte încântată că am avut ocazia de a participa la Super Bowl și că am participat în calitate de reprezentant al Always și al mesajului #LikeAGirl pentru ca fetele de pretutindeni să fie mândre și că fac lucrurile #LikeAGirl.”
Versiunea completă a videoclipului #LikeAGirl este disponibilă aici: http://youtu.be/XjJQBjWYDTs.
© Copyright:
Always® redefinește sensul expresiei “ca o fată” pe scena Super Bowl
Adolescenta Karlie Harman, fundaș în vârstă de 15 ani, este ambasador “Noi Fetele”.
Posteaza comentariu