Always lansează campania „Fă-ți viața mai ușoară cu alegerile potrivite!”

Always lansează astăzi campania „Fă-ți viața mai ușoară cu alegerile potrivite”, susținând și încurajând femeile din România să facă alegerile corecte pentru viața lor socială, familială și profesională, dar și pentru sănătatea și confortul lor personal.

Campania din acest an este o continuare firească a demersului început în anul 2013, sub conceptul „Always susține femeile active”, desfășurat cu implicarea unor specialiști și experți medicali renumiți care au participat la realizarea „Ghidului Femeii Active”, un material amplu cu recomandări și sfaturi privitoare la feminitatea și sănătatea femeilor din România.

Campania derulată anul trecut a pornit  de la un studiu, realizat în anul 2011, în România, care arăta că până la 43% dintre femeile cu menstruație alegeau să folosească vată peste absorbant, în zilele delicate[1].

În acest sens, Always a pus în discuție problema femeilor care făceau zilnic o alegere care le genera o stare constantă de nesiguranță și de disconfort și care încuraja o viață trăită cu stres.  După campania de informare derulată,  o parte semnificativă dintre femeile care alegeau să folosească sistemul vată+absorbant, a renunțat la acest obicei, conform studiilor derulate de companie.

Anul acesta, în cadrul evenimentului de lansare a campaniei, realizat în formatul unui tabere de presă, Oana Cuzino, alături de invitații săi, Mihaela Bilic, medic nutriționist, Laura Cosoi, actriță, Ruxandra Dumitrescu, medic ginecolog, Alina Cașcaval, dermatolog, Alis Anagnostakis, coach, Daniela Iliescu, fitness trainer, au discutat despre alegerile potrivite,  care pot încuraja un stil de viață sănătos, confortabil și de succes.
De la igiena și sănătatea intimă, la alimentația potrivită zilelor delicate și chiar la confortul psihic al femeii, invitații au contribuit la schițarea programului Always „5 Zile Fără Griji”, ce urmează să fie lansat luna aceasta. Scopul programului  este de a facilita înțelegerea femeilor cu privire la schimbările, provocările și chiar la avantajele generate de menstruație. Astfel, materialul constă într-o serie de recomandări adresate femeilor, ușor aplicabile în zilele delicate, dar replicabile în zilele obișnuite.

Oana Cuzino, ambasador al campaniei, spune: „Mă bucur să fi făcut parte dintr-o campanie care a avut un impact vizibil.
Faptul că, în urma demersului nostru amplu de informare și educare există femei care au ales o viață mai sănătoasă și mai liniștită, reprezintă un succes enorm pentru mine, ca ambasador, pentru femeile din România, dar și pentru experții care s-au implicat activ în campanie. Mă alătur și în acest an demersului Always, alături de specialiști cu renume, cu scopul de a  încuraja și de a informa în continuare femeile din România să facă alegerile corecte pentru ele însele, prin realizarea programului  «5 Zile Fără Griji».”


Absorbantul Always este o alegere care poate face viața femeilor mai ușoară.
Folosit singur, fără vată deasupra, Always Ultra oferă protecție de până la 5 ori mai bună decât folosit în combinație cu vată.


[1] Sursă: Studiu cantitativ realizat pe un segment reprezentativ de femei care au menstruație și care folosesc absorbante, realizat de GFK, România, 2011