Dosar Eva. Cum să pierzi șansa unei cariere în modelling pentru o prostie de pe Facebook

Fotografia controversată pe care Axell a postat-o pe Facebook, precum și mesajul scris de ea, au determinat compania L'Oreal să renunțe imediat la contractul pe care i-l oferise tinerei


Mare greșeală! L'Oreal, o companie care nu se asociază cu uciderea animalelor, ba dimpotrivă, promovează protejarea acestora, a decis să întrerupă orice asociere cu Despiegelaer. Într-o lume liberă, în care fiecare are dreptul la opinie, fiecare are totodată dreptul de a alege ce acceptă și ce nu.

Astăzi, când toate companiile se feresc de orice asociere cu teme foarte sensibile, precum uciderea sau torturarea animalelor, managementul de la L'Oreal s-a spălat pe mâini.

1,2milioane de dolari a donat L'Oreal Agenției de Protecție a Mediului din Statele Unite
Într-un comunicat remis presei, L’Oréal Professionnel Belgium a explicat că a colaborat ad-hoc cu Axelle Despiegelaere pentru a produce un videoclip destinat mediului online. "Contractul s-a încheiat", a anunțat sec producătorul de cosmetice.

Purtătorul de cuvânt al L'Oreal a precizat că, deși compania a fost avertizată despre existența fotografiei, nu va face nicio referire la aceasta în raport cu decizia de a renunța la serviciile tinerei, însă a subliniat că "L'Oréal nu mai realizează teste pe animale, nicăieri în lume, și nu deleagă nimănui această sarcină".

N-a fost doar o decizie de fațadă.
L'Oreal este foarte sensibilă la tema protejării animalelor. În 2012, compania franceză a donat 1,2 milioane de dolari Agenției de Protecție a Mediului din Statele Unite, pentru a ajuta la îmbunătățirea testării unor produse chimice sigure.

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod