Biletele sunt proiectate pe diferite paliere:
- Biletul unic va avea un număr nelimitat de validări timp de 60 de minute.
Costul biletului va fi de cinci lei, din care trei lei vor merge către bugetul RATB, iar doi lei către cel al Metrorex.- Al doilea tip de bilet comun va fi cel multiplu cu zece călătorii, valabil 60 de minute fiecare, cu număr nelimitat de validări în interiorul celor 60 de minute, atât la Metrorex, cât şi la RATB. Preţul biletului multiplu cu zece călătorii va fi de 30 de lei, din care 15 lei vor merge către bugetul RATB şi 15 lei către Metrorex.
- Al treilea este abonamentul unic pentru o zi, cu număr nelimitat de validări, cu valabilitate de 24 de ore începând cu ora la care se face prima validare.
Costul unui abonament unic pe timp de o zi este de 16 lei, din care opt lei vor merge către bugetul RATB şi opt lei către Metrorex.-
- Tot 90 de minute va fi valabil și a cincea variantă. Preţul unui bilet de 90 de minute va fi de şapte lei, din care trei lei vor merge către bugetul RATB, doi lei către METROREX şi doi lei către CFR Călători.
Biletele comune nu vor fi valabile pe liniile expres ale RATB.
Rămâne ca Primăria Capitalei să mai fie de acord ca Metrorex să poată încărca și cartele de călătorie valabile pe toate cele trei mijloace de transport - lucru care nu se întâmplă acum decât în anumite chioșcuri ale RATB - și sistemul va fi aproape perfect. Aceste facilități fac parte dintr-un proiect amplu de unificare a transportului metropolitan bucureștean, finanțat printr-un credit european obținut în anul 2000 de Primăria Capitalei.Mai multe de și despre mine, pe Dollo zice bine