Prea multă putere, prea repede - pe scurt, asta a pățit și Cho Hyun-ah pe 5 decembrie, când s-a comportat de parcă ar fi fost Rihanna. Și de parcă asta i-ar fi dat vreun drept în plus.
Nemulţumită de modul de servire a aperitivului înainte de decolarea unui zbor New York-Seul, ea a ordonat debarcarea şefului de cabină şi întoarcerea avionului la terminal. Vicepreşedinta executivă a companiei sud-coreene conduse de către familia sa a dispus înlocuirea şefului personalului de la bord cu câteva minute înainte de decolarea de la New York, în timp ce avionul rula deja pe pistă.
Cho a făcut o criză de nervi pentru că a fost servită cu nuci Macadamia pe care nu le-a cerut.
A urmat o scenă ireală de isterie: Cho Hyun-ah a început să țipe, cerând echipajului să-i aducă manualul cu instrucțiunile de servire și să-i citească cum trebuie servite nucile. Aceștia n-au găsit cartea, iar vicepreședinta companiei a considerat că este vorba despre o nerespectare de către şeful de cabină a recomandărilor referitoare la serviciul general la bord şi, prin urmare, despre o potenţială ameninţare la adresa securităţii celor 250 de pasageri.
În consecință, ea a considerat că șeful de cabină este incompetent și a dispus întoarcerea avionului la terminal pentru debarcarea acestuia. Fără ca pilotul să-i anunțe pe pasageri, pilotul a decis să întoarcă avionul la terminal pentru a-l debarca pe şeful de cabină, astfel că decolarea a fost întârziată cu 20 de minute, iar cursa a ajuns la destinaţie cu 11 minute întârziere. Acum imaginați-vă că vă aflați în acel avion... Nebunie curată!
O săptămână mai târziu, Cho Hyun-ah stă cu privirea țintuită în caldarâm, înconjurată de jurnaliști, ținându-și strâns geanta, cu ambele mâini. Aroganța ei s-a evaporat complet: cu capul plecat, parcă ar fi un inculpat condamnat la pedeapsa maximă. La un pas mai în spate, tatăl ei stă neclintit, ascultând-o cum vorbește, cu o voce stinsă, care abia se aude, despre "incidentul" din 5 decembrie.
Poreclită de presă "Prințesa", Cho Hyun-ah abia îngaimă două vorbe. "Îmi pare sincer rău", spune ea, promițând apoi că se va întâlni cu membrii echipajului și le va cere iertare.
Incidentul a făcut vâlvă în întreaga țară, dar și peste hotare, asociind numele companiei cu un episod negativ. Cho Yang-ho a considerat că rușinea e prea mare pentru a mai continua, astfel că și-a dat demisia și a organizat o conferință de presă neobișnuită. După ce a numit-o "nebună" pe fiica lui, a spus presei că regretă faptul că n-a reușit să o educe mai bine. Apoi și-a pus odrasla în vârstă de 40 de ani să facă un pas în față și să le ceară scuze tuturor.
Într-o încercare de a drege cumva situația delicată, Korean Air Lines a emis un comunicat în care, deși le cerea scuze pasagerilor pentru neplăcerile create, preciza că este normal ca nerespectarea procedurilor de către membrii echipajului să fie sancționate, notează cotidianul britanic Daily Mail. Cu toate acestea, procurorii au descins marți la sediul companiei după ce o organizație a societății civile a formulat o plângere împotriva comportamentului lui Cho Hyun-ah, iar ministerul sud-coreean al transporturilor a deschis o anchetă pentru a stabili dacă Cho Hyun-ah a încălcat regulamentul de siguranță al zborurilor aeriene, relatează ziarul citat.
Până când se vor lămuri autoritățile, boss-ul celei mai importante companii aeriene din Coreea de Sud a stabilit că fiica lui merită o lecție. Lecția umilinței.
Foto: AFP/Mediafax, Daily Mail
Comentarii (1)
Mie asa mi se pare ca se comporta femeile tinere in general.
Posteaza comentariu