În cadrul evenimentului de lansare P&G Future Fabrics din Milano, P&G şi-a dezvăluit în exclusivitate strategia inovatoare ce va revoluţiona ţesăturile şi moda, strategie concepută special pentru brandurile sale de îngrijire a ţesăturilor – Ariel şi Lenor. Giles Deacon şi un grup de experţi prestigioşi din lumea modei şi a designului de ţesături s-au reunit pentru a discuta despre cele mai recente progrese în materie de textile şi provocarea legată demodul în care consumatorii au grijă de hainele lor.
P&G Fabric Care dezvăluie abordarea unică Fiber Science în 3 paşi, care ajută la menţinerea aspectului de nou al hainelor mai mult timp
În discursul său inaugural, Margarita Bahrikeeton, din echipa de Cercetare şi Dezvoltare P&G, a dezvăluit cum divizia P&G Fabric Care a îmbinat inspiraţia şi expertiza în produsele pentru îngrijirea părului şi pielii cu studii realizate la nivel mondial cu privire la relaţia consumatorilor cu hainele lor, pentru a crea o strategie revoluţionară de repoziţionare a categoriei de produse pentru îngrijirea hainelor.
Viitoarele inovaţii de la P&G ne dezvăluie o viziune în care îngrijirea ţesăturilor poate transforma hainele de zi cu zi în haine extraordinare la modă.
Cea mai recentă inovaţie, Ariel 3 în 1 Pods, redefinește modul de îngrijire şi curăţare a ţesăturilor
Odată cu prezentarea celui mai recent produs revoluţionar Ariel, P&G a explicat cum un singur produs poate oferi răspunsuri pentru mai multe probleme, precum longevitatea şi frumuseţea hainelor,oferind în acelaşi timpo performanţă excelentăprin tehnologiile inovatoare de curăţare, livrate de Fiber Science în 3 paşi.
Noul produs Ariel 3 în 1 PODSoferă o soluţie pentru cele mai frecvente 900 de dificultăţi de curăţare create de „noul normal” în materie de modă şi ţesături pentru îmbrăcămintea de zi cu zi. Produsul protejează, curăţă şi îmbunătăţeşte aspectul fibrelor, iar hainele îşi păstrează un aspect impecabil şi nou pentru mai mult timp.
Această inovaţie, pentru care există peste 50 de brevete, a implicat munca a peste 100 de cercetători şi ingineri, teste cu peste 5000 de consumatori şi utilizarea a 8 tone de haine.