Biscuiţii Tedi sunt cel mai recent produs din portofoliul Tymbark Maspex, iar România este singura ţară care a produs şi a lansat, până în acest moment, sortimentele de biscuiţi sub brandul Tedi.
Prezent de 14 ani pe piaţa din România, brandul Tedi s-a impus de la început şi şi-a consolidat permanent poziţia de leader pe piaţa băuturilor necarbonatate pentru copii. Cu biscuiţii, Tedi îşi face intrarea pe un nou segment dedicat produselor pentru cei mici, păstrând standardul de calitate cunoscut celor care îndrăgesc sucul Tedi.
„Biscuiţii Tedi sunt dedicaţi copiilor şi au fost creaţi cu ajutorul lor. Ei sunt cei care au validat gustul final al acestora. Iar faptul că au făcut o alegere bună este dovedit de rapiditatea cu care biscuţii au fost deja absorbiţi de piaţă, existând un feedback pozitiv atât din partea comercianţilor, cât şi a consumatorilor finali“, a declarat Mihaela Greluş, director de marketing, Tymbark Maspex România.
Totodată, produsul vine şi cu o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România, biscuiţii cu bucăţi de ciocolată, un sortiment special care are în componenţă 8 cereale şi 6 vitamine. Produs de nişă, biscuiţii sub forma unei tablete de ciocolată au toate premisele pentru a se impune într-un timp destul de scurt pe acest segment.
„Ca multe dintre brandurile companiei, leaderi pe segmentele lor de piaţă, avem convingerea că şi biscuţii Tedi vor urma acelaşi parcurs. Cu atât mai mult cu cât Tymbark Maspex realizează permanent investiţii, inclusiv în linii de producţie performante, putând astfel dezvolta noi tipuri de snacks-uri, sortimente inovatoare pentru piaţa din România”, a adăgat Mihaela Greluş.
Alături de sucul Tedi, părinţii au acum ocazia să ofere celor mici gustarea sau desertul potrivit. Biscuiţii Tedi pot fi serviţi la micul dejun sau îi pot însoţi pe elevi la şcoală. Pentru că viaţa lor este o continuă joacă, am ales ca biscuiţii de tip petit beurre să fie în formă de animăluţe, astfel încât să creăm copiilor încă o ocazie pentru distracție..
Începând cu jumătatea lunii martie, toate produsele din portofoliul Tedi vor fi integrate într-o promoţie naţională inedită: „În căutarea lui Tedi”. Desfăşurată între 23 martie şi 30 iunie, promoţia va oferi ocazia mai multor mii de copii din ţară, aflaţi în căutarea lui Tedi, să câştige premii garantate sau unul dintre cele 5 smartphone-uri şi tableta oferite la marele premiu.
© Copyright:
Tedicioşi pentru pofticioşi
Începând cu luna februarie, cunoscutei băuturi pentru copii Tedi i se alătură trei sortimente de biscuiţi, cu gust delicios şi forme jucăuşe. Fără conservanţi sau coloranţi, biscuiţii Tedi se regăsesc în pachete de 50g și 100g - petit beurre - precum şi în pachete de 34g – biscuiţi sub forma unei tablete de ciocolată, o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România.
Posteaza comentariu