Dacă în 2014 se înregistra un vârf de comenzi important în jurului prânzului, cu jumătate de oră înainte de ora 12.00, începând cu ultimele luni ale anului trecut și continuând cu primele două luni ale lui 2015, românii obișnuiți să comande online de mâncare o fac în egală măsură și seara, arată datele foodpanda România.
Tot în ultimele luni se observă un comportament fidel și constant vizavi de comenzile online de mâncare, din partea unor utilizatori informați și obișnuiți să își caute meniul preferat pe Internet.
”Utilizatorul fidel al platfomei de food ordering comandă de cel puțin 3-4 ori pe săptămână, ocazional chiar de două ori pe zi. Ce am observat cu plăcere în cazul celor care comadă în zilele lucrătoare, este că nu o mai fac neapărat la prânz, de la birou, ci și seara, când ajung acasă. Astfel, în cazul foodpanda, prânzul nu se mai distinge ca vârf de comenzi. Practic, de câteva luni avem două momente de vârf, egale ca număr de comenzi”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
În ceea ce privește bucătăriile preferate de gurmandul online, acestea sunt în continuare cele internaționale, cu cea italiană și chinezească în top, și un avânt important pentru gustul american, în special burgeri.