#PepsiChallenge va încuraja comunităţile online de pretutindeni să accepte provocările Pepsi, lansate pe site-ul pepsichallenge.com şi pe reţelele de socializare ale Pepsi din întreaga lume. Acestea vor fi asociate cu patru domenii principale: tehnologie, muzică, design şi sport.
În domeniul noilor tehnologii, Pepsi a încheiat un parteneriat fără precedent cu UrtheCast, companie care trimite în spaţiu prima camera video Ultra High-Definition. Cu ajutorul acesteia, Pepsi va sfida convențiile producției video live cu primul film de aventură filmat vreodată din spaţiu, oferind capturi „out-of-this-world” de pe camera video HD a UrtheCast şi de pe camera video cu rezoluţie medie care se află la bordul International Space Station.
În domeniul muzicii, Pepsi va oferi o experienţă de neuitat la Rock In Rio Brazil, cel mai mare festival de muzică din lume care, timp de 30 de ani, a prezentat o colecție de neegalat de artiști într-un singur loc.
O oportunitate extraordinară pentru fani de a redesena imaginea dozei de Pepsi cu ajutorul imaginaţiei şi instrumentelor pe care le au la dispoziţie va fi lansată în cadrul categoriei design.
O colecție de evenimente sportive neconvenţionale la nivel mondial și experiențe ancorate de unii dintre cei mai iubiți sportivi din lume va fi oferită ca provocare de către Pepsi în domeniul sport.
Ambasadorii Pepsi Challenge
Provocarile vor fi susținute de ambasadorii Pepsi, aleși pentru capacitatea lor de a depăși granițele și convențiile: Usher (artistul care a câştigat de opt ori premiul Grammy, cu mai mult de 65 de milioane de albume vândute în toată lumea), Serena Williams (câştigătoarea a 19 turnee de Grand Slam), James Rodriguez (jucătorul de fotbal de la Columbia şi Real Madrid, un superstar în devenire), Usain Bolt („Cel mai rapid om din lume″, de șase ori medaliat cu aur olimpic), Nicola Formichetti (designerul de modă cu renume mondial, director de creație și editor de modă cunoscut pentru colaborările cu Diesel, Uniqlo și Lady Gaga) şi Jerome Jarre (fenomenul Social Media internațional, cu cel mai urmărit cont de Snapchat din lume).
În România, campania va fi adaptată la nivel local, cu provocări pentru români, pentru a aduce experiențe cât mai captivante consumatorilor de aici.
Challenge Darkness
Toate provocările din noua campanie Pepsi Challenge sunt definite printr-o trăsătură comună: acestea oferă oamenilor de pretutindeni șansa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Prin parteneriat cu organizaţia Liter of Light, Pepsi va aduce soluții de iluminat solar rentabile pentru comunitățile defavorizate, reciclând în același timp sticlele de plastic. Până în prezent, Liter of Light a oferit soluții de iluminat ecologic durabile, în mod gratuit, pentru mai mult de 18 de ţări, inclusiv Brazilia, India, Kenya, Columbia, Indonezia, Mexic, Egipt, Pakistan și Filipine.
Prin extinderea parteneriatului existent cu PepsiCo, de fiecare dată când consumatorii din întreaga lume folosesc hashtag-ul #PepsiChallenge pe profilurile publice de Instagram, Facebook, Twitter sau YouTube, Pepsi va dona un dolar organizaţiei Liter of Light, pentru a ajuta la crearea de soluții de iluminat pentru comunitățile care au nevoie de ele.
Campania globală integrată Pepsi Challenge va include, de asemenea, spoturi TV difuzate la nivel mondial, conținut digital, programe de implicare a consumatorilor, puncte de vânzare, ambalaje speciale, promovare OOH şi pe canale de social media. Fanii pot participa la #PepsiChallenge urmărind Pepsi pe Facebook, Twitter şi Instagram, cât şi vizitând site-ul pepsichallenge.com.
© Copyright:
Pepsi lansează o provocare adresată noii generaţii
Pe parcursul anului 2015, hashtagul #PepsiChallenge va deveni simbolul celei mai noi campanii Pepsi, o mişcare globală ambiţioasă care provoacă toți consumatorii să experimenteze viaţa într-un mod diferit. Aceasta este cea mai mare şi complexă campanie realizată vreodată de Pepsi, implicând vedete internaţionale, cele mai noi tehnologii, designeri, sportivi, interpreţi şi alţi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lumea să sfideze convenţiile şi să transforme fiecare moment într-o experienţă „Live for Now”.
Posteaza comentariu