În casa SOS sponsorizată de KFC România locuiesc 5 copii cu vârste între 7 ani și 10 ani, îngrijiți de o mamă socială. Scopul unei case SOS este acela de a crea un mediu de susținere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. În acest proces, educația joacă un rol cheie în dezvoltarea celor mici și în pregătirea lor pentru maturitate. În debutul colaborării cu SOS Satele Copiilor România, KFC va susține material activitățile educaționale ale copiilor din casa sponsorizată până la finalul anului 2014.
”Ne bucurăm că începem colaborarea cu un nou partener pentru susținerea copiilor fără posibilități materiale. Faptul că am ”adoptat” o familie din SOS Satul Copiilor București ne motivează să oferim sprijin pe termen lung, să observăm și evaluăm impactul implicării noastre și să dezvoltăm o relație cu familia susținută. Este un proiect important pentru noi, cu o componentă emoțională puternică”, spune Mark Hilton, CEO KFC și Pizza Hut.
KFC va susține atât pregătirea școlară a celor 5 copii din casă, cât și activitățile lor extra-curriculare, care le dezvoltă aptitudinile și le diversifică pregătirea: excursii însoțite de activități (ateliere de cusut, olărit etc.), activități sportive pentru dezvoltarea motricității (balet, fotbal), cursuri de șah, cursuri de limbi străine.
“Parteneriatul pe termen lung cu KFC este foarte important pentru noi deoarece contribuie la oferirea de servicii de calitate copiilor care cresc la SOS Satele Copiilor România. Faptul că sprijinul acordat se va îndrepta și către activități extra-curriculare este un lucru benefic și care răspunde planului de dezvoltare a fiecărui copil din organizația noastră. Dorința de a dezvolta o relație de prietenie cu familia susținută ne bucură și reprezintă pentru noi cel mai eficient model de implicare în creșterea și educarea copiilor noștri”, a precizat Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri și Comunicare, SOS Satele Copiilor România.
Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcția strategică de CSR a KFC România, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizații non-profit.
Posteaza comentariu