Evenimentul a reunit designeri, artiști, actori, muzicieni, fotografi, oameni pasionați de povestea din spatele brand-ului Peroni. În cadrul Anniversario Peroni au fost dezvăluite lucrările artiștilor implicați în proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, având ca inspirație istoria brand-ului și Italia anilor ’60.
Pentru a aduce în actualitate elemente simbol din lumea Peroni, în luna martie a fost lansat proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, având drept scop susținerea și promovarea artelor tridimensionale (sculptură, obiect și land art).
„Să ne imaginam că ne întoarcem în timp și ne lăsăm cuceriți de frumusețea La Dolce Vita, o perioadă efervescentă și memorabilă, cum este cea a anilor ’60. Cuvintele de ordine erau simplitatea, eleganța, bunul gust, oamenii erau liberi să iubească, să viseze, să creeze. În această perioadă exuberantă s-a născut Peroni, un tribut adus stilului de viață degajat și luxos, fără emfaza sau grandoare. Cu simplitate, decență și stil. Suntem mândri că, și peste 50 de ani, am păstrat vii aceste atribute iar evenimentul Anniversario Peroni confirmă succesul de care se bucură acest brand în prezent. Suntem convinși că, și peste 50 de ani, Peroni va rămâne o emblemă pentru adevarata eleganță italiană”, a spus Laura Andrei, Senior Brand Manager Ursus Breweries SA România.