NESTEA, liderul pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, sărbătoreşte venirea primăverii prin lansarea unei arome inovative care combină aroma deosebită a florilor de cireş cu gustul ceaiului revigorant. Noul produs are un conţinut moderat de calorii, ceea ce îl face potrivit pentru cei atenţi la dietă, dar care, în acelaşi timp, îşi doresc să se bucure de savoarea băuturii lor preferate.
Inovând continuu, NESTEA aduce consumatorilor cele mai noi tendinţe din piaţa băuturilor răcoritoare: folosirea aromelor florale. După introducerea, în anul 2013, a îndulcitorului Stevia în sortimentul de bază NESTEA, oferind astfel cu 30% mai puţine calorii, NESTEA lansează acum un produs nou cu aromă de floare de cireş.
Primăvara este anotimpul optimismului, al culorilor vii şi al noilor începuturi. Pentru mulţi, primăvara începe odată cu apariţia primelor flori, iar dovada incontestabilă a sosirii primăverii o reprezintă cireşii înfloriţi. Florile lor și aroma inconfundabilă sunt simbolul universal al anotimpului, iar în unele culturi, prima apariţie din an a acestora este celebrată cu mare fast.
Pentru NESTEA, primăvara este importantă mai ales pentru că, după liniştea iernii, vine vremea recoltării plantelor de ceai. Pentru a sărbători primăvara, NESTEA a creat o băutură necarbogazoasă cu extract de ceai care combină aroma delicată a florilor de cireş cu gustul răcoritor al ceaiului şi care conţine o cantitate moderată de calorii (24kcal/100ml), ce oferă o alternativă pentru consumatorii atenți la dietă. NESTEA floare de cireş este un produs sezonier, cu gust delicios, care îşi doreşte să ofere consumatorilor starea de optimism şi energie specifică primăverii.
Produsul a fost lansat în România începând cu data de 6 martie, în ediție limitată de primăvară și va fi disponibil în versiunile de ambalaj 0,5l PET și 1,5l PET.
© Copyright:
Posteaza comentariu