Cif curață România de mesajele agresive care influențează negativ copiii

Cif, marcă a companiei Unilever, dă startul uneia dintre cele mai curajoase inițiative din țara noastră: curățarea străzilor din România de mesaje și însemne agresive, care pot influența într-un mod negativ buna dezvoltare a copiilor.

Conform unui studiu demarat de Unicef, violența psihică asupra copiilor are loc, de cele mai multe ori, la școală sau pe stradă și poate avea efecte devastatoare asupra micuților, de la afecțiuni psihologice și cicatrici emoționale, până la probleme de adaptare în societate, la vârsta adultă.1]

Campania „Cif curață România” se desfășoară la nivel național, în perioada 20 februarie – 30 mai și își propune înlăturarea mesajelor vulgare, cu potențial agresiv sau discriminatoriu de pe stradă, pe  care le vor semnala locuitorii din toate orașele țării.

Înlăturarea acestor mesaje constă în curățarea propriu-zisă a zonei de către o echipă specializată, atât cu produse Cif, cât și cu alte soluții de curățare special concepute pentru exterior, în funcție de suprafața curățată. Procesul de curățare este realizat și monitorizat de către o companie specializată,  respectând toate normele de siguranță și având în vedere toate aprobările legale.

În perioada campaniei, oricine poate să încarce pe www.cif.ro, pagina de Facebook Cif Intotdeauna un final frumos” sau în aplicația de mobil de pe Apple Store sau Google Play, fotografii cu mesaje sau însemne agresive întâlnite pe stradă.
Locațiile curățate pe parcursul campaniei vor fi alese printr-o selecție aplicată fotografiilor înscrise pe site, în limitele și condițiile regulamentului. Pe măsura finalizării operațiunilor de curățenie, pozele de înainte și după curățare vor fi disponibile în galeriile de pe website și de pe pagina de Facebook.

[1] http://www.unicef.org/violencestudy/reports/SG_violencestudy_en.pdf