Iata, in continuare, un minighid de supravieturie pentru evaluarea de sfarsit de an si nu numai:
In primul rand, nu intra in panica!
Nici un manager nu isi propune sa taie si sa spanzure cu ocazia evaluarilor anuale. Aceasta discutie reprezinta un bun moment pentru a oferi si primi feedback, de a descoperi impreuna pasii urmatori pentru anul ce va incepe. Imagineaza-ti ca ajungi in biroul sefului agitata, nelinistita si cu dorinta de a scapa cat mai repede de chin. Aceasta stare o vei transmite mai departe si probabil ca persoana care iti va fi partener de discutie va avea aceeasi stare de neliniste si agitatie. De aici la o experienta neplacuta poate fi doar un mic pas...
Evaluarea nu este:
- Un monolog al managerului in legatura cu activitatea ta;
- O discutie in care ti se arata lucrurile negative;
- O lupta prin care speri sa castigi o marire de salariu.
Tocmai de aceea, evaluarea nu ar trebui sa te sperie si sa iti dea emotii prea mari.
Rolul evaluarilor este, in general, unul constructiv si reprezinta o modalitate de a obiectiva rezultatele muncii tale. Mai exact, acestea se axeaza pe:
- sublinierea rezultatelor bune din anul trecut;
- identificarea abilitatilor imbunatatite, dar si a celor ce merita imbunatatite;
- discutarea unor aspecte privind evolutia viitoare in cariera si in cadrul organizatiei.
Posteaza comentariu