Ti-ai dorit mult sa obtii postul respectiv, ai trecut cu bine de toate interviurile si testele, iar acum "ai intrat deja in paine", cum e vorba. Dincolo de entuziasm, este firesc sa te simti si putin ingrijorata. Cum te vei adapta in noul mediu? Vei fi in masura sa te achiti cu bine de toate sarcinile care iti vor reveni? Cum te vei intelege cu noii colegi? Oare vei reusi sa avansezi si, daca da, cat timp iti va trebui?
Toate aceste intrebari si nelinisti sunt previzibile si, de cele mai multe ori, lucrurile intra in normal dupa cateva saptamani.
Andreea Dumitrache, PR specialist Petrom, iti sugereaza sa fii foarte receptiva si, pana dobandesti un minimum de cunostinte si experienta in noua functie, sa nu eziti sa ceri ajutorul colegilor. "Macar in primele saptamani, ar trebui sa nu te aventurezi sa iei vreo decizie decat daca esti absolut convinsa ca este corecta. Fii sigura ca totul iti este foarte clar inainte sa treci la treaba. Este foarte posibil ca ceilalti sa nu realizeze ca tu, de fapt, nu stii prea multe pe tema respectiva. Si in acest caz, fara a fi rau intentionati, iti ofera numai cateva informatii specifice.
Este datoria ta ca, justificandu-te politicos, sa le explici ca nu esti familiarizata cu subiectul si ca nu vrei sa gresesti. Sa nu iti fie jena si nici teama ca vei lasa impresie negativa. Ar fi mult mai grav daca s-ar intampla sa gresesti si sa fii singura vinovata, doar pentru ca nu ai intrebat".
Posteaza comentariu