Cum sa ajungi partener in firma

Beatrice Danis lucreaza in domeniul publicitatii de aproape zece ani. In vara lui 2001, dupa un an de pauza de industrie ea se hotarase sa revina doar in cazul...
Beatrice Danis lucreaza in domeniul publicitatii de aproape zece ani. In vara lui 2001, dupa un an de pauza de industrie ea se hotarase sa revina doar in cazul in care reuseste sa se angajeze la McCann-Erickson sau Leo Burnett. Motivatia era puternica pentru ambele companii. Dar la McCann exista si motivul reprezentat de Client Service Director expat de la care ar fi putut invata.

Pentru ca isi dorea atat de mult sa ajunga la McCann- Erickson, Beatrice Danis a asteptat sase luni un opening pentru a fi angajata. Asa a obtinut postul de Account Manager. La un an de zile dupa ce a intrat in companie a fost numita Account Director, avand in subordine patru oameni si un portofoliu de 12 conturi.

Ea crede ca cel mai important moment din cariera ei de pana acum a fost cel in care a trebuit sa se hotarasca daca sa devina sau nu partener in FutureBrand.
"A trebuit sa aleg intre a ramane pentru tot restul vietii in advertising sau a inchide acest capitol si a schimba macazul catre branding. Pe de alta parte, nu puteam ignora nevoia mea de diversitate si evolutie continua. Cand am luat decizia de a intra in branding am constientizat ca din acel moment voi avea sansa de a ma raporta in orice moment la toate formele de comunicare si nu doar la advertising. Voi avea sansa de a privi lucrurile in ansamblu", povesteste Beatrice Danis.

Momentul schimbarii a venit cand, dupa lansarea marcii Kandia, ea a constientizat cat de multa nevoie de servicii de branding aveau clientii din portofoliul McCann-Erickson. Dar structura agentiei nu putea permite livrarea acestor servicii la acelasi nivel de profesionalism la care se ridicau serviciile de advertising.
"Impreuna cu Janos Kurko, si el un mare pasionat de design de identitate si ambalaj, am propus conducerii sa infiintam un departament specializat in cadrul McCann-Erickson, iar raspunsul lui Bogdan Enoiu a fost: "De ce nu FutureBrand?!"", spune Beatice Danis. Ea a fost numita Managing Partner al companiei nou infiintate pentru ca din felul in care si-a condus conturile, si-au dat seama atat Beatrice Danis cat si Bogdan Enoiu ca ea are un instinct antreprenorial nevalorificat.

Timp de aproape un an dupa ce a fost numita in aceasta functie ea a fost nevoita sa lucreze in paralel in ambele companii, McCann-Erickson si Future Brand, din dorinta de a pregati un om care sa preia conducerea grupului astfel incat clientii sa nu fie nemultumiti din cauza plecarii ei.
In momentul in care a fost numita partener nu au intervenit schimbari dramatice la nivel de responsabilitati ci doar au aparut si o serie de responsabilitati de natura administrativa care ii fusesera straine pana atunci. "Cariera mea personala si profitul companiei merg mana in mana. Compania nu va fi profitabila si nu va creste daca eu nu evoluez. Iar eu voi evolua daca Future Brand va creste", explica Beatrice.

Fiind o companie mica, Future Brand are o structura mai putin dezvoltata decat cea a McCann-Erickson astfel incat partenerii sunt nevoiti sa suplineasca unele pozitii inexistente. Ca Managing Partner, Beatrice Danis acopera toata activitatea de general management a acestei afaceri.
Ca om de branding ea coordoneaza si lucreaza atat cu echipa responsabila de partea de client service cat si cu oamenii care dezvolta partea de strategie de marca. In calitate de partener ea se ocupa inclusiv de lucruri administrative incepand de la comandat carti si pana la recrutat noi oameni sau coordonat concediile angajatilor.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod