Vrei să lucrezi pentru Facebook? Iată ce trebuie să faci!
1. Multe cercetări
Cultura Facebook este fascinantă pentru presa tehnologică și pentru întreaga lume, așa că articolele pe care le găsești despre Facebook este recomandat să le citești. Mark Zuckerberg și restul echipei fac și întruniri publice, în cadrul cărora anunță strategia și planurile viitoare, așa că poți afla direct de la sursă ce este cel mai important pentru Facebook. Aceste cercetări te vor ajuta să îți faci discursul pentru interviu și vei putea spune de ce ești cea mai bună persoană care poate ajuta Facebook să atingă obiectivele propuse. Multe persoane fac cercetări înainte de a merge la interviu, așa că nu rămâne în urma competiției!
2. Poziționează-te ca o persoană care construiește și care vrea să învețe
Această atitudine este esențială pentru cultura Facebook. Înseamnă că nu am ajuns niciodată la final. Că ne uităm mereu la ceva și ne gândim. Fiind o persoană care construiește și care vrea să învețe, adopți o atitudine specifică și cuprinzătoare în același timp. Facebook nu se gândește la aceste calități ca fiind ale unei anumite persoane sau funcții. Este vorba mai mult despre mentalitate versus experiență. Fă-ți CV-ul astfel încât să evidențieze punctele din carieră în care ai construit ceva nou și ți-ai îmbunătățit abilitățile.
3. Așteaptă-te să întâlnești autonomie
În momentul în care primești jobul, pregătește-te să îți construiești propria lume la Facebook. În timp ce compania face cercetări aprofundate și încearcă să îi facă pe angajații noi să înțeleagă cultura companiei, Facebook are încredere că au fost selectați oamenii potriviți în timpul procesului de recrutare. În loc de a primi zilnic sarcinile, Facebook oferă un context al misiunii și scopurilor, astfel încât fiecare angajat să poată lucra cu autonomie. Această metodă este importantă pentru sentimentul de a contribui la locul de muncă. Dacă această perspectivă te sperie, s-ar putea ca Facebook să nu fie locul potrivit pentru tine.
4. Pregătește-te pentru discuții dificile
Facebook urmează o cultură care se concentrează pe onestitate și transparență. Se vorbește despre lucrurile bune care se întâmplă, dar și despre provocări. Este doar o parte a modului în care lucrează.